miercuri, 25 februarie 2009

Pisoiul somnoros

Noi am avut un motan frumos negru complet care ne umplea diminetile de bucurie, iar mie din cand in cand imi starnea sentimente de gelozie ca prea il alinta "sosu"si pe mine nu. :)) Anul acesta un vecin l-a omorat.
Ieri sotul a aparut in casa cu ghemotocul acesta de blana. Zambea precum copiii care au facut o nazbatie si imi astepta reactia. Eram incantata. I-am dat sa manance si apoi i-am zis ca fara baie la mine in casa nu se sta. I-am facut si baia si saracul motanel nici "miau":)n-a zis.

Arata ca un sobolan:))))
Acum e frumusel.In fata are ghetute, iar in spate are cizmulite. Are frac si camasa alba, iar boticul este roz.Ma amuza cum i se vad mustatile si sprancenele pentru ca sunt albe.Tot timpul doarme.Saracul e in urma cu somnul rau de tot.





E tare bland si alintat.Toarce foarte frumos, lucru care il amuza tare mult pe Andrei.
E frumos...e bland...e dragut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu