joi, 19 martie 2009

Andrei

Cam de mult nu am mai scris despre puiutul meu care face nazbatii.Nu imi ine sa cred ca a trecut asa de repede timpul si in curand micutul meu va face un an. Are doar zece luni si un pic si face prostioare. Nu ii place deloc sa stea cu sosete si din cauza aceasta primul lucru pe care il face este acela de a le scoate;motiv pentru care l-am lasat asa:

Imi era teama sa nu raceasca si ii verificam piciorusele din minut in minut. Bineinteles ca erau calde si eu imi facusem probleme degeaba.
Nu sta la facut poze pentru ca vrea sa se joace el cu aparatul si trebuie sa il prind pe fuga sau cand sunt reclame la televizor si ramane hipnotizat.

Il iubeste pe tatal lui mult si ii place foarte tare sa stea cu el. Plange cand vede ca pleaca undeva si i se lumineaza fata cand se intoarce.

Ii place foarte mult sa manance singurel ,iar eu ma topesc cand il vad cum ciuguleste ca un puisor de gaina.



Se catara peste tot.Se urca pe manerele de la mobila si el inca nu e in stare sa stea in picioare fara sa fie sprijinit. Ma amuza,ma incanta ca e asa istet,dar stau cu inima cat un purice cand il vad si cand ma gandesc la ce va mai face cand va mai creste un pic.Daca la 10 luni,cand inca nu merge se urca pe mobila,isi pune jucarii ca sa poata urca mai sus,se urca pe gardut ma intreb oare cum va fi atunci cand va mai creste. E curios sa vada cat mai multe,sa invete cat mai multe. Nu trebuie sa ii arati de doua ori ceva ca imediat te imita. Isi arunca jucariile dupa gardutul dintre sufragerie si bucatarie.I-am aratat ca daca baga manuta pe dedesubt si le poate recupera. Acum daca vede ceva dupa gardut se aseaza cu fundul in sus si cu degetelele lui mici cauta si trage. Mi-am lasat papucii acolo si l-am gasit gafaind si straduindu-se sa ii traga in sufragerie.Pana la urma a reusit si foarte fericit,pana sa ajung eu sa ii iau,a inceput sa le linga talpa.

4 comentarii:

  1. Sa va traiasca Andrei si sa fie sanatos!Si voi sa fiti sanatosi!E dulce rau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinel,ai un raspuns la mine despre Phalae.. Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. E tare frumos puiul tau.Sa fie sanatos.
    Dar e precoce tare de ii cresc caninii acum.Baiatul meu are 1 an jumate si inca nu i-ai iesit caninii si nici nu dau semne.Insa la fel se chinuie si el cu dintisorii.

    RăspundețiȘtergere