luni, 2 martie 2009

Floricele

Cu acordul "sosului"mi-am facut cadoul de 8 martie.Ce frumusete!Am intrat la florarie si nu ma puteam haotari ca sa aleg asa ca am ales-o pe ea...





Este o orhidee.Se numeste phalaenopsis.
Origini: Malaezia, India, Filipine
DESCRIERE: Denumita si orhideea-fluture (phalenopsis, in greaca inseamna "ca un fluture"), ea este capabila sa infloreasca de mai multe ori intr-un an (de trei ori, cel mai adesea) daca este ingrijita cum trebuie, florile fiind foarte durabile in timp. Aceasta specie este considerata a fi cel mai usor de crescut in conditiile oferite de casele noastre.
GABARIT: Variabil, in general nu depasesc 60-70cm (in inaltime)
SPECII SI VARIETATI: In natura, exista in jur de 50 de specii care traiesc in mediul lor natural.
Mai multe veti gasi aici: SURSA

Nici ei nu i-am rezistat



Este o ciclama alba si superba.

3 comentarii:

  1. Superbe :). Sa le stapanesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamneee..ce frumoase sunt!Noroc ca citesc in spatele blogului la linkuri care-mi acceseaza blogul,ca altfel nu te gaseam (de ce nu lasi 2 vorbe,ca-mi face placere...mereu la mine este lume noua si lumea veche ..din pacate...dispare de la comentarii).Te astept cu mult drag si sa-ti traiasca florile,minunatele...!Phalae este acum inflorita?A mea,cea galbena,exact ca asta a ta a suferit cand am adus-o la mine,i-am taiat tijele,caci florile se imbolnavisera,iar acum,ce crezi...sunt asa de bucuroasa ca-i da o frunza nou :P Asta inseamna ca este acomodata si poate o sa faca iar flori.Cea movie-lila..a avut flori din 6 ianuarie cand am cumparat-o pana acum cateva zile.Da,le pun ingrasamant la fiecare udare,de o luna incoace si fac asta o data pe saptamana,sau mai des,ca-i cam uscat la mine.Toate bune! :)

    RăspundețiȘtergere