miercuri, 25 martie 2009

Frumusete

Astazi am fost la Tulcea la cumparaturi si l-am rugat pe sot sa ma duca la florarie sa iau ingrasaminte. Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ma uit in stanga, in dreapta.


Eu il stiam sub denumirea de trandafir chinezesc si cam atat.Aaaaaaa....si mai stiam ca imi place tare mult.Azi am aflat ca este hibiscus si ca sunt foooooooarte multe varietati.Al meu este cairo white:


HIBISCUS:
DENUMIRE STIINTIFICA:
Hibiscus rosa sinensis face parte din familia Malvaceae
DENUMIRE POPULARA:
Trandafir chinezesc
Gabarit:
este un arbust care poate ajunge pina la 2 m inaltime In mediul natural genul hibiscus este present cu peste 300 de specii care pot avea aspect de copacel, arbust sau erbaceu, fiind plante anuale sau perene
LUMINA SI TEMPERATURA:
temperatura optima este in jur de 20 grade insa suporta si temperaturi mai mari daca este lumina soarelui nu cade direct pe planta. Expunerea directa la soare duce la rasucirea frunzelor iar in acest caz va fi nevoie de cantitati mai mari de apa
FLORI,FRUCTE,FRUNZE:
Este apreciat pt frunzele sale lucioase, verzi dar si pt florile sale exotice care se prezinta intr-o gama larga de culori.
Hibiscusii galbeni, in general, sint mai pretentiosi, mai mofturosi nu le place sa-i muti din locul lor.
Mai multe puteti citi aici:SURSA

5 comentarii:

  1. Catrinel,eu am garduri vii din hibiscus de gradina si sa stii ca planta nu are pretentii,dar in pamant afara...Cei din casa sunt rosii si mai speciali,au altfel de floare,nu ca o palnie...
    Stii de unde-i am??In Timisoara erau si sunt garduri vii in jurul blocurilor si eu am luat seminte.Acum semanta se scutura toamna si primavara este plin de puieti pe langa garduri..dar ii smulgeam si aruncam,ca n-am ce face cu ei..
    Cei din casa trebuie udati mai des,daca nu-i ud 5 zile li se ofilesc frunzele,insa isi revin.Le dau si ingrasamant de flori ca sa faca flori multe.O sa caut un link sa-i vezi...
    Sa-ti traiasca si sa infloreasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://elisagradinameadevis.blogspot.com/2008/08/maine-voi-culege.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc!Eu am vazut garduri vii din hibiscus si intotdeauna ma gandeam ca sunt salbatici.Nu am stiut ca sunt rudele trandafirului chinezesc.Sunt foarte frumosi.Din copilarie mi-au placut aceste flori.Tin minte ca mama a avut unul caruia i-au cazut toate frunzele si a continuat sa il ude si au dat altele.Inainte sa dau bacul am pus un hibiscus si exact in prima zi de examen a inflorit si eu am considerat ca e un semn bun avand in vedere ca am luat 10:)Nasa mea de botez pe care o iubeam mult avea foarte multi si tare imi placea sa intru in camera aceea cu flori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am cumparat un Hibiscus roz si acum m-ai incurcat, caci nu stiu daca sa ma incumet sa-l plantez direct afara... Voiam sa-l plantez maine in gradina, noroc cu tine. Cred ca il pun in ghiveci si asa il scot. Multumesc pentru informatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere!Sa iti creasca mare si frumos!

    RăspundețiȘtergere