vineri, 6 martie 2009

Pofte:)

Mi-e pofta de vara!Vreau sa vina caldura sa pot sta pe afara fara sa imi clantane dintii.Mi-e pofta sa ma ocup de florile din gradinuta.Mi-e pofta de baia din Dunare....mi-e pofta de mare.Mi-e pofta de vara!
Mi-au pus astia in sfarsit coletul cu bulbi si seminte la posta.Acum astept sa vina.Ma uit afara si imi dau seama ca vine degeaba in perioada asta ca e asa de uraaaaaaaat.Zilele astea de primavara seamana mai degraba cu zilele depresive de toamna.Ma rog si eu ca tiganii:"da Doamne doua veri si o vara!".
Muscata mea care a cam suferit din cauza nepriceperii mele la flori a facut boboci si are frunzele verzi si frumoase.De abia astept sa imi pun floricelele in gradina si sa le urmaresc zide zi daca a mai dat o frunza,daca a mai aprut un boboc,daca a mai inflorit vreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu