sâmbătă, 11 aprilie 2009

Ce mai face puiutul meu

Inca de cand era micut tare nu ii placeau jucariile.Oricand ar fi preferat un castron sau o lingura in detrimentul unei jucarii de plus.Acum e marisor si umbla peste tot.A venit caldura si acum are voie chiar si in bucatarie.Ii place sa faca de toate,mai putin ceea ce are voie:)Se duce la dulapul cu cratiti si castroane si scoate tot:



Ii place foarte tare zgomotul pe care il scot atunci cand le loveste de gresie....numai urechile si capul meu stiu cat de mult.

4 comentarii:

  1. Bucatar il face mama :) E un dulce.Sa-ti traiasca si sa creasca!Adorabil! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Multumesc!Razatoarea aia a lins-o si apoi statea cu limba pe afara....halal bucatar:))

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe,ce dulce este.Si baiatul meu cotrobaie in toate dulapurile.Ieri l-am prins cu o farfurie mare in manuta.Abia o tinea.Daca nu i-o luam repede cred ca facea mai multe.
    Si ii mai plac si uneltele,de oricare ar fi ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)asa si lui Andrei.Eu am mutat tot ce e de sticla sus si dulapurile in care nu are voie sa umble le-am legat deocamdata cu un snur.Voi vedea cum voi proceda mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere