sâmbătă, 4 aprilie 2009

Primavara

Pentru multi primavara soseste odata cu ivirea primului ghiocel. Pentru mine, nu. Primavara anul acesta a venit astazi pentru ca astazi a fost cald, copacii sunt infloriti, albinele zumzaie, babutele dau cu sapa printre straturile de flori. Da,pot spune ca a venit primavara.
Astazi am stat toata ziua cu Andrei pe afara si a obosit tare. Era murdar ca un purcel deoarece eu sunt o mama cu mai putine prejudecati si las copilul sa mearga unde vrea si unde il duc manutele si piciorusele caci inca se taraie. A intrat la vecina in gradina si era plin de pamant,s-a plimbat prin fata portii si prin curte unde este pietris. Era asa de fericit ca a facut si altceva decat sa stea in casa. Micutului ii place foarte mult afara.
Am fost la vecina si am vazut puisorii:

A fost incantat de ei...oricum mai incantat decat de scrofitele astea mici:

Sunt micute tare si dragute asa rozalii.Tanti Ionita(asa o cheama pe stapana)le hraneste cu lapte si painica.Pozele sunt facute de Adi mai demult...
Nu in ultimul rand am vazut noua vecina,care are vreo 5 kg si doar 2-3 saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu