vineri, 22 mai 2009

Am baiat mare

Baiatul meu creste pe zi ce trece ...vazand cu ochii.Noul eveniment si inca unul foarte important este faptul ca merge.Noroc cu mouse-ul lui tati cel vechi ca s-a pacalit si nici nu si-a dat seama cand a facut pasi.Merge din cand in cand,cand are chef si nu este grabit pentru ca tot taras este mai sigur si mai rapid...omul are multa treaba si nu timp de pierdut:).Stie unde este cutu,care il amuza teribil daca stranuta si pe care il hraneste cu pietre ca nu are altceva la indemana...Bune si alea decat deloc.Cainele indura cu stoicism ciupiturile,tipetele si incercarile esuate din fericire de a-l musca de trufa mare si umeda.Sa fiu sincera cateodata si mie imi vine sa-l musc.Stie cand plecam pa si daca intarzii prea mult cu iesitul afara ma duce la usa si imi arata unde vrea.Multe face puiul meu mic...prea multe uneori cum de exemplu a "sarutat"teava de esapament cand nu eram atenta.Va asigur ca de cele mai multe ori sunt cu ochii in patru,dar lui ii trebuie o fractiune de secunda sa faca asa ceva:

Inculpatul cu urmele sarutului pe bot:)))

5 comentarii:

  1. Felicitari pentru primii pasi! Este asa de scump! Daca te uiti in ochisorii lui nu poti sa nu treci cu vederea micile nazdravanii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!Asa este din pacate de foarte multe ori ma cam prosteste cu ochisorii aia ai lui:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooooo, ai baiat mare de-acum!! Sa fie intr-un ceas bun cu mersul, o sa vezi ca mainea alearga!!! S-a dus linistea, nu-i asa?

    Iar faza cu teava de esapament e fooooooooarte tare!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Andrei! Cand am vazut poza am crezut ca este dat cu ceva creion, in nici un caz nu ma asteptam sa fie urmele unei tevi de esapament!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Silvia intr-adevar linistea s-a cam dus,dar mai demult...cam pe cand s-a prins cum este cu scataratul ca el mai intai a invatat sa se catere:)
    Iuli eu cand l-am vazut nu stiam ce a patit si ta-su m-a luminat.Multumim pentru felicitari!

    RăspundețiȘtergere