sâmbătă, 23 mai 2009

Dovada

Ma laudam ca Andrei a inceput sa mearga si acum iata dovada:

Va rugam din tot sufletelul nostru de copii mici si draguti...cuminti nu e cazul:) sa treceti cu vederea sandalele prafuite si pata de suc de pe tricou...Aaaa si mai e ceva sandalele acelea sunt muncite cu adevarat....sunt singurele pe care le pastreaza mai mult timp in picioare.


Are masele. Vedeti? :))


Ii da lui Bruno sa manance pietre bineinteles si el saracul le ia si le scuipa.Are atata rabdare....


4 comentarii:

  1. :))) Ce scump este!!! Parca este explorator cu palaria aia pe cap!!! De fapt, chiar este explorator! Super poze! Sunt mare fana a lui Andrei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of! Probleme cu palarioara avem si noi.....Iulia mea se pocneste cu elasticul de la ea peste nas pana o apuca plansul. :)
    Din ce vad eu aici concluzia ar fi urmatoarea: Andrei e atat de suparat pe mami ca nu i-a dat aparatul foto incat a hotarat ca palaria ar sta mai bine la cutu!
    Am mai spus ca este tare simpatic Andrei, dar simtim nevoia sa-i mai spunem inca o data!
    Asteptam cu nerabdare sa vedem ce nazdravanii mai face!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am scris un mesaj si nu a aparut.

    O iau de la capat: este foarte haios cum merge si ce mutrite face!

    Cu palariile si noi avem aceeasi problema, cu greu gasesc ceva sa ii ramana pe cap.

    Cat despre catelul mare, si Mariucai ii place de Dochita noastra.

    Sunt foarte haiosi la varsta lor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumim pentru aprecieri si mai ales ca ne urmariti!Fiti sigure ca nu va vom lasa sa asteptati prea mult alte traznai pentru ca Andrei imi ofera mereu prilejul sa povestesc cate ceva...mai greu cu pozatul ca pana apar eu traznaia e finalizata in cateva momente...e foarte rapid la a face prostioare.

    RăspundețiȘtergere