miercuri, 10 iunie 2009

Florile mele la inceput de iunie

Daca tot Andrei mi-a dat trezirea la 2 jumatate si tatal lui a reusit sa il adoarma acum cateva minute dupa cateva ture cu chiuituri si zbenguiala prin casa profit de nesomnul meu sa imi mai "laud" floricelele...cateva dintre ele doar,deocamdata.
Panselutele din ghiveci:


Trandafirul pitic rosu:

Tigridia care are si un vizitator...o viespe:


Detaliu trandafir pitic...ce mare pare!:)

Anul acesta a fost primul an cand nu mi-a mai fost mila si am bagat foarfeca in petunii si le-am tuns.Bine am facut.In anii trecuti imi era mila si ajungeau saracele niste uratenii la baza uscate si cu cate o floare anemica in varf.Acum sunt sanatoase si puternice.Le pun si ingrasamant si am observat diferenta.Iata cum arata dupa tundere cand au inflorit din nou:


Tare sunt mandra de floricelele mele.Imi pare rau ca nu am o gradina mai mare,dar pe de alta parte ma gandesc ca nu le-as fi acordat atata atentie si nu le-as fi ingrijit atat de bine daca erau prea multe,mai ales cu Andrei care imi ocupa tot timpul si care este cea mai minunata si rara floricica.

2 comentarii:

  1. Andrei este o floricica unica...care are nevoie de imens de multa atentie,cu tot ce implica acest cuvant!:-)
    Felicitari de gradinita asta minunata de flori...atata pasiune si dedicatie cata ai pentru ele...nu am mai intalnit si te admir sincer...eu nu am puterea sa fiu asa ca tine,chit ca iubesc florile foarte mult....tocmai de aceea in balcon la mine traiesc cativa cactusi(preferatii mei) si o aloe care supraviietuieste cu succes langa cactusi....aloe pe care am cumparato de la o batrana nevoiasa,ce in loc sa cerseasca la colt de strada,isi vindea florile in ghivece...
    Frumoase petunii....cred ca miros foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce noroc ai tu cu petuniile! 2 ani la rand am cumparat la greu, cate 6-8-10 ghivece din alea mari, anul asta e primul in care am renuntat. M-am reprofilat pe muscate de toate culorile. La mine nu merg petuniile si pace!

    RăspundețiȘtergere