miercuri, 10 iunie 2009

Prima baie in curte

Andrei a gasit ieri o baltoaca in care s-a balacit si mi-a dat ideea de a-i pune apa in piscinuta lui;astfel a facut prima baita afara.Pozele nu sunt extraordinare pentru ca piciul avea foarte multa treaba cu furtunul,nu sa stea la pozat si in plus se tot ridica in picioare,iar eu detest pozele cu surubul la vedere.Tot timpul ma intreb cum ar reactiona parintii care fac astfel de poze daca li s-ar face lor si apoi le-ar arata vecinilor,neamurilor,prietenilor de familie si toata lumea ar scoate exclamatii diverse si s-ar amuza teribil.


2 comentarii:

  1. Hehehehehehe...Catrinel,imi amintesti de verile de acasa,cand scoteam si noi piscina gonflabila in curte si ne fleoscaiam si balaceam acolo la gramada,copii,catei si adulti....pana ce apa devenea o veritabila mocirla:-))))
    Nah,sa-i fie de bine la flacaias pentru baita si sa tot fie soare ca sa se poata balaci linistit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, la cat mai multe baite!!!! Noi stim cum e, am avut noroc de calduri pe aici si Mariuca a facut o data baie in piscina mare (am scos-o ca sa nivelam terenul) si aseara intr-o cadita de plastic, dar mare. I-am pus-o pe iarba si era super-super incantata! Daca ar fi dupa ei, ar sta toata ziua in apa!

    RăspundețiȘtergere