duminică, 23 august 2009

Am revenit

Am lipsit atat de mult din cauza ca netul nostru nu mergea cum trebuie deloc. Nu puteam face mai nimic. Nici acum nu merge super. 
Andrei creste vazand cu ochii si zi de zi ne uimeste cu cate ceva.Spune mama,tata,cutzu,cacaca(la gaini pentru ca le-a auzit facand cococo),apa,uf uf(la mancare pentru ca de obicei e fierbinte si sufla in ea pana ameteste),gata si papa.
Stie sa arate unde sunt ochii,nasul,gura,urechile,mainile,limba si cu mare placere buricul.Isi duce singur pampersul la cosul de gunoi, strange furtunul cu care udam atuci cand il rog sa ma ajute si e tare mandru de asta. Se urca pe scaunele de la masa si numai acolo vrea sa manance.Ii place tare mult sa mearga in fundul gol si asa se simte cel mai bine. Face numai traznai si este foarte incapatanat.Stie si face foarte multe lucruri,iar eu as fi in stare sa povestesc non stop despre el.Chiar daca sunt constienta ca majoritatea copiilor fac lucrurile acestea la varsta lui nimic nu ma impiedica sa ma umflu in pene de mandrie cu ce face Andrei.
In vara aceasta au venit la noi niste turisti din Targu Mures cu o fetita de vreo 3 ani. Andrei numai dupa ea s-a tinut cat au stat la noi. Ei au venit cu piscina gonflabila, pe care de altfel am si cumparat-o. Fetita avea costum de baie cu sutien dintr-acela triunghi.Andrei cum a vazut-o si a inceput sa alerge dupa ea si sa zica "tzatzi,tzatzi".L-am potolit noi pana la urma si pleaca fetita la culcare,dar isi lasa costumul afara.Gaseste Andrei sutienul si incepe sa traga de el si sa tot spuna tzatzi,tzatzi pana ne-a innebunit de tot.Si pe mine ma mai cauta,dar nu ca sa suga....de fapt nici nu stiu de ce.
Se ditreaza de minune in fiecare zi in piscina lui cea noua si destul de icapatoare sa alerge,sa se tranteasca pe burta,sa se arunce in toate partile.









Credeti ca e usor sa mananci pepene?


Nici nu stiu ce sa zic....copilul meu are atatea pe cap si se plimba prin curte icolo si incoace cu mainile la spate ...poate,poate gaseste rezolvarea la problemele lui foarte importante:)))))

4 comentarii:

  1. Un copil fericit,ce mai....Si parintii deasemenea :) Draga mea si la mine merge infiorator de ra netul,iar de la romtelecom mi-a spus ca nu-i de la ei...Atunci de la cine naiba o fi,ca-s pe 6 Mb/s si ba da erorr,ba aceasta adresa nu exista,chiar si a mea...hahaha..palpaie ledul de internet aproape tot timpul.Asa ca sa te consolez ca nu esti singura.Aa..da si cand scriu cel mai lung text si-i dau click...chiar atunci imi da eroare si l-ampierdut.Multi nervi imi face netul asta,aproape la fel de multi ca si politica romaneasca(de care am stat departe,totusi),daca nu cumva o fi vreo legatura,ha,ha,ha

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW!!! Ce a mai crescut! S-a facut un mic smecheras, dragul de el! M-am distrat grozav cand am citit nazdravaniile lui Andrei! Sper sa iti mearga netul si sa mai puneti poze! Ultima poza e teribila! Romania mai are o sansa, Andrei se gandeste! :))) Tare comic e cu manutele la spate!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elisa ma bucur nespus ca inca ne mai vizitezi!ce merge bine in tara asta ca macar internetul sa mearga?politica...hmmmm...nu ma bag ca stiu vorba aia:daca te bagi in troaca te mananca porcii si laturi si porci mai mari ca acolo nu exista.
    Iuliana,nazdravanii Andrei face nonstop si sunt asa de multe de povestit...el merge mai tot timpul cu mainile la spate,dar in fundul gol mi se pare teribil:))))))uneori isi pune si mana in sold si sa vezi atunci ce simpatic este.A inceput de curand sa danseze cu figuri...se invarte,se lasa pe vine,da din cap...are melodiile lui preferate.Ce mai?Am cavaler in toata regula.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ati revenit online!!! :)

    Stiu cum este, ai povesti non-stop, te-ai mandri si ai pune tone de fotografii cu copilul tau!

    Tu ai si de ce, Andrei e un copil foarte bine dezvoltat si ager, din ce povestesti si din ce am vazut in poze.

    RăspundețiȘtergere