joi, 10 septembrie 2009

Andrei si pisi

Am ras aseara de am pocnit.Stateam in sufragerie la tv in timp ce printisorii mei se invarteau prin bucatarie,unul manca(cel mare)si celalalt se juca pe acolo.Il aud pe Andrei la un moment dat pisi,pisi,pisi.Nu stiam la ce tot spune el pisi ca la tv nu era nici o pisica,cartea lui cu animalute era in sufragerie....Noi avem un aspirator micut in bucatarie al carui compartiment este transparent si plin cu praf.Andrei a vazut ghemotocul de praf si striga la aspirator pisi,pisi,pisi.Cand am vrut sa il iau de acolo a inceput sa planga si se aseza in toate pozitiile sa observe mai usor pisi:))))))Cu greu l-am convins sa plece de acolo si sa mergem la somn.El a mai facut asa o data la soacra-mea cand a deschis sifonierul si a vazut caciula de blana a lui socru si striga atunci cutu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu