duminică, 6 septembrie 2009

Feriga



In fiecare zi cand urcam sa ud florile vedeam ca feriga nu este in regula.Nu stiam ce are pentru ca o udam normal,statea in acelasi loc de la inceputul verii si nu imi explicam de ce parca se topeste.Imi parea tare rau pentru ca mie imi place aceasta planta desi nu face flori.Se ofilea si se usca intr-un ritm alert.Intr-o zi m-am hotarat sa ii spal farfurioara de dedesubt si poate sa ii schimb pamantul.Atunci am descoprit de ce planta mea moare.Unul din turisti ca sa nu mai coboare pana jos sa arunce mucurile de la tigara le lasase pe farfurioara sub ghiveci.Cum sa traiasca biata planta daca ea de fiecare data cand o udam in loc sa ia apa curata din farfurioara ea lua apa cu tutun in doua?Macar de le-ar fi pus pe marginea farfurioarei sa le vad la timp.

2 comentarii:

  1. Uf...sunt fost fumatoare inraita,insa niciodata nu mi-am stins tigara in ghivece...urat lucru!Bine ca ai descoperit problema la vreme!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt fumatoare...peste tot la mine gasesti scrumiere si nu m-ar fi deranjat atat de tare daca macar le lasa la vedere si le luam mai repede,nu sa le piteasca sub floare.

    RăspundețiȘtergere