marți, 27 octombrie 2009

Ce mai facem noi

De multa vreme nu am mai scris nimic ca nu prea am avut timp.
Eu m-am angajat la scoala din sat. Sunt foarte incantata caci mai fac si altceva si nu mai am parte de monotonie.In plus este o meserie care imi place extraordinar de tare.

Andrei si-a imbogatit vocabularul si ne bucura zi de zi:
mama,mami,tata,gata,caca,apa
Mata(Marta-un catel dintr-un desene animat)
patu(patru)
gatsa-gaza
tiu tiu-vaporul
ca ca ca-gaina
cauu-calul
mmmmmmuuuuuu-vaca
pisi-pisica
baba-buba sau crema(ca il dau cu crema pe bubite si daca ma vede cu crema vrea si el)
bebi-bebe
pa pa-mancare
uf uf-vrea sa manance cartof copt
tuu-suc
baii-baie(moldoveanul lu' mami:)
Ne straduim sa ne imbogatim listuta zi de zi.

Pupici mari si mici:)

3 comentarii:

  1. Pai bafta la scoala :))),sa ai elevi ascultatori si silitori si Andrei sa creasca mare si sanatos,sa aibe cat mai multe cuvinte de invatat!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o leapsa la mine....:)

    RăspundețiȘtergere