miercuri, 28 octombrie 2009

Ciupercile uriase

Sotul meu mai merge din cand in cand la vanatoare.Intr-o zi ne-a povestit  despre niste ciuperci uriase. Hmmmm!Am inceput sa intreb cat de mari... cat o farfurie? Cat o minge de fotbal? Cica erau si mai mari.Tocmai erau niste prieteni la noi si am propus sa mergem sa vedem grozaviile. Le zice popular "basina porcului "Ma scuzati:)nu stiu daca se numesc chiar asa ,dar in fine....iata:

L-am luat pe prietenul nostru drept unitate de masura ca el e mare si poarta 46 la papuci.

Eu una nu am mai vazut asemenea ciuperci,iar sotului meu ii parea rau ca nu sunt comestibile ca isi inchipuia tavi cu multe pizza,borcane cu ciuperci murate si alte alea dintr-o singura ciuperca:)))))))))))))

2 comentarii:

  1. Hahahahaaaaa....pizza si borcane cu ciuperci murate....foarte,foarte tare!:))))
    Intradevar,nici eu nu am mai avzut asemenea ciupearca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Popular asa se numeste,intr-adevar.Stiintific habar nu am.Insa atat de mare nu am vazut niciodata.

    RăspundețiȘtergere