sâmbătă, 3 octombrie 2009

Flori






Mi-am pregatit si cativa pui de muscate care sper sa se prinda caci anul viitor nu mai vreau si nici nu prea mai pot sa investesc atat de mult in flori.
Am pastrat toate cutiutele de la florile ce le-am cumparat pana acum si suporturile lor si s-au dovedit a fi extraordinar de utile.Le-am pus si etichete ca sa stiu care ce culoare are.

Am procedat in felul urmator:am taiat capetele mai lungi ale florii si am tuns florile si bobocii de pe ele(nu am avut rabdare sa astept sa le treaca florile caci au flori din abundenta si acum).Am introdus tulpina curatate de frunze in pamant si am udat-o bine.Am apasat bine pamantul in jurul ei si acum astept sa vad ce va iesi.Sper sa mearga caci asa am procedat si cu muscatele care s-au rupt de la vant si s-au prins.sunt pline de flori.


Am bagat cateva flori si in casa:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu