marți, 27 octombrie 2009

Leapsa

Am primit leapsa aceasta de la Ana Maria si trebuie sa pun o poza haioasa si una de suflet.Mi-a fost foarte greu sa aleg una de suflet caci sunt asa de multe cele care ar merita sa fie puse....Haioasa cu atat mai greu mi-a fost avand in vedere ca am avut calculatorul stricat si majoritatea pozelor le-am pierdut dar m-am straduit si iata....Poza haioasa:

Eram foarte obosita si am adormit in fata calculatorului cu mana pe mouse.Navigam pentru cateva clipe in lumea viselor.
Cea de suflet la care m-am si gandit prima data este aceasta:

Este prima intalnire cu Andrei,plina de emotii,de sentimente diverse,ametitoare si amutitoare.Este clipa in care am realizat cu adevarat ca sunt femeie,ca sunt MAMA.
Leapsa cine mai vrea...poate lua.

2 comentarii:

  1. Deci,Catrinel,poza haioasa este ,cu adevarat ,
    H A I O A S A.. ...imi place tare mult!:)))
    Iar cea de suflet....emotionanta!Tare !:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sotul e cel mai fericit cand ma prinde adormind temiri pe unde din cauza noptilor nedormite.

    RăspundețiȘtergere