sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Toamna cu flori si joaca

Ador florile de toamna.Iubesc rezistenta lor la frig si mirosul amarui.Am pus-o mai demult in gradina si am crezut ca am pierdut-o si inca o data mi-a demonstrat cat de puternioca si frumoasa este.


Si trandafirilor pitici se pare ca le place tare mult frigul ca acum au flori mai frumoase decat vara si frunze mai sanatoase.Vara pareau ca se chinuie,florile le erau arse si frunzele putine,dar acum iata ce frumusei sunt:


iata un alt soi de floricica ;)

Azi e o zi superba numai buna de iesit afara si cum eu aveam de scos daliile pitice si canna pentru a le pregati de iernat, am scos si minunea la joaca ca tare ii mai place in aer liber.







2 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt florile tale, mai ales primele! Dar nu se compara cu Andrei! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt superbe florile,dar puiutul meu este floarea perfecta:)))

    RăspundețiȘtergere