sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Leapsa

Am vazut-o la Ana-Maria si mi-a placut.Nu stiu de ce intotdeauna mi-au plcut chestionarele,psihotestele si chestiile de genul asta.....asa ca mi-am permis sa fur leapsa de la Ana

Zodia: Taur

As vrea: sa nu mai fiu asa de ursuza

Pastrez: multe lucruri inutile,pe care ar fi trebuit sa le arunc de mult.Adun ca un harciog.

Mi-as fi dorit: sa nu ma grabesc in luarea deciziilor importante.

Nu-mi place: prostia,ingamfarea,teatrul ieftin,pilaful si carnea de vita si....iarna.
Ma tem: de singuratate;inclusiv de singuratatea in doi,de esec si de moarte.

Aud: uneori mai mult decat spun ceilalti.

Imi pare rau: ca viata este facuta din compromisuri si ca sa ai ceva trebuie sa renunti la altceva.

Imi place: caldura.

Nu sunt: cum as vrea sa fiu...ce as vrea sa fiu...

Dansez: cand ma apuca prin casa,dar din pacate prea rar.

Niciodata: nu voi mai spune niciodata,pentru ca viata are atatea surprize si nu stii niciodata de ce esti cu adevarat in stare sa faci.

Par: nu stiu... cum par?nu are curajul nimeni sa spuna cu sinceritate cum ma vede,sau poate nu am eu curajul sa ascult cu adevarat ce cred ceilalti

Plang: cand ma enervez si nu pot raspunde cuiva pe masura pentru ca nu vreau sa ranesc,cand nu sunt inteleasa,cand imi lipseste afectiunea...prea des poate,dar niciodata sub forma de spectacol,plang eu cu mine...

Nu-s intotdeauna: frumoasa si vesela.

Nu-mi place la mine: posesivitatea...cam multe lucruri nu imi plac...vergeturile:).

Sunt confuza: cand ma aflu in multime.

Am nevoie: dragoste,afectiune,mai mult timp de odihna,mai mult timp pentru mine si independenta financiara.

Ar trebui:sa fiu mai atenta cu mine,mai egoista si sa fac mai mult...ce? nu stiu,dar sa fac mai mult.


acum sunt intr-o pasa destul de aiurea.poate daca as raspunde peste o saptamana raspunsurile ar fi altele,dar acum asta simt.

Un comentariu:

  1. No,Catrinel...nu suntem perfecti...:)Important este sa ne simtim bine in pielea noastra!

    RăspundețiȘtergere