miercuri, 20 ianuarie 2010

Pictoras




3 comentarii:

  1. Ioiii...nazdravane , ii dai de lucru mamei!:))))
    Catrinel , bucura-te ca-i creion...poate nu ai vazut picturi murale cu pix , carioca si marker...:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehee, dacă vii la noi...
    Ce spui de niște marker permanent, toate culorile?! Dar de acuarele? Și da, pereții mei au fost (odată, demult), tot albi!
    Nu ne-a dispărut pasiunea nici acum, deși ne apropiem de 4 ani. Doar mami a refuzat în semn de protest să mai repare cu...trafaletul, lavabila sau simplu, cu buretul plin de Cif pentru suprafețe. Bucurați-vă de creativitatea voinicului, noi așa am depășit problema!

    RăspundețiȘtergere
  3. in primul rand bine ai venit!Ma bucur de creativitatea lui din plin si chiar nu m-am crizat de lucrul asta.Am sters cat am putut si astept sa vina primavara sa varuiesc ca eu varuiesc cand e cald.
    Te mai asteptam pe la noi!

    RăspundețiȘtergere