miercuri, 24 februarie 2010

Barbatii mei



No coment ;)

7 comentarii:

  1. Baiatul tau mic e delicios pupandu-l pe baiatul tau cel mare!
    Sa aveti o zi minunata!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!Si tie iti dorim o zi perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti traiasca! sa fie sanatosi amandoi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb! :-D Ce mai ajutor are tati!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Tasha iti multumesc.Sa dea Dumnezeu si voua multa sanatate!
    @iulia faceau usturoiul impreuna ca "babatzii":)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Adica mujdei...hmm,cu ce l-atzi consumat?Ca daca-i vorba de peste din delta imi ploua in gura...Acum multzi multzi ani(nu-tzi spui catzi!ha,ha,ha),intr-un sfarsit de august,isi leganau visele,pe-un ponton acostat la mila 23, doi tineri...unuia nu-i placea pestele desi ...nu,nu, acela n-am fost eu...Am adus de-acolo biban,nu consumasem pana atunci si nici de-atunci...acum salivam deopotriva...Mira

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuza-ma Mira ca iti raspund de abia acum...Cateodata nu imi functioneaza ca lumea "comentarii recente"
    Da...mujdei cu ciorba de peste din delta(ca aici locuim:).Poate la vara veniti sa va leganati visele pe pontonul nostru ,aici la Partizani
    http://hoinarprindelta.blogspot.com ca sa iti faci o idee

    RăspundețiȘtergere