luni, 8 februarie 2010

Cupilul e racit

A racit cupilul.Stranuta tot timpul,are muci si are o fataaaaaaaaa....:(

de jucat se joaca,de mancat mananca,numai ca are fetisoara asta trasa si ochii umezi tot timpul.De exemplu aici si-a rasturnat masuta si se viseaza intr-o masina

Numai ca sa nu il chinui eu cu aspiratorul pentru nas a invatat sa isi sufle singur nasucul

Nici la prostii nu a renuntat chiar daca e bolnavior.A furat de la tata sficul(asa am aflat ca se numeste instrumentul ala din mana lui).

A inceput sa spuna din ce in ce mai multe cuvinte si in fiecare zi ne arata ca si-a imbogatit vocabularul:
Cotei-Costel(un prieten care este acum la noi
piticu'-piticul
catof-cartof(asta este cuvantul zilei de azi)
minge-ninge
poua-ploua
pada-zapada
matze-brate(asta mi se pare super haios:))))
unu-bunul
una-buna
maia-mamaia
patuuu-patul nostru si de obicei cand vrea sa doarma cu mine asa striga
uta-usa
uta baba-uta,uta cu caruta...trebuie sa cant si sa il legan
coca-sa il iau ca pe bebelus in brate si sa il alint si sa il legan cantand despre coca
cocosul face cuiguuuuu
Mai sunt multe,dar nu pot sa mi le amintesc chiar pe toate.Ma blochez:)Si in afara de cuvinte multe face traznai foarte multe.

6 comentarii:

  1. Micutul de el...Ce dulcel este! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, eu acum am observat in poze clestele ala. Bolnav Andrei, dar nu isi ia liber; munceste continuu! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se numeste shfic:))))ehei....vezi daca stau pe langa sos cand lucreaza?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa sanatate si ce bine ca face trasnai , inseamna ca e un copil normal!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. atunci Andrei este super normal daca pot zice asa:))))))))Ai dreptate Ana-Maria ca daca un copil e prea cuminte e bolnav si am trait asta anul trecut cand Andrei era bolnavior si lipsit de interes pentru orice.

    RăspundețiȘtergere