sâmbătă, 20 februarie 2010

Flori,soare si zambete

Azi e o zi minunata cum nu am avut de multa vreme.
Dimineata mi-a dat trezirea Tiranicus(Andrei si un personaj din desenele animate,tigru parca),pupacindu-ma de mama focului.M-am uitat pe fereastra si am constatat ca este soare.
A venit Adi la geam si m-a pus sa ghicesc ce are la spate. Eu gandindu-ma ca de ceva timp am vb sa luam un pui de la cineva din sat sar repede:"Puiul:)"Rade si imi scoate :

Mi s-a umplut inimioara de fericire si o lacrima bine ascunsa in ochi dadea sa iasa.Era cu degetele pline de noroi caci i-a luat din curtea vecinului si e umed rau in gradina.M-am emotionat teribil pentru ca el chiar nu e genul de barbat care sa faca cadouri sau sa dea flori.E o adevarata sarbatoare si eu o tratez cu respectul cuvenit.
Daca tot era frumos am iesit si cu Andrei pe afara.Am facut poze la ce am in gradina.
Capsunul catarator face si el bine si sper ca anul acesta ma va onora si cu cateva roade.E prima data cand pun astfel de capsun.

VINE PRIMAVARA!!!Sper si cred acest lucru pentru ca mi-au rasarit narcisele.


9 comentarii:

  1. Oooo, ce frumosi ghiocei! Superbi! Ma uimeste faptul ca ale tale garofite au boboci! Ele la inceputul primaverii infloresc? Sau e ceva soi mai special? Eu parca tin minte ca in mai e sezonul lor, adica primavara tarzie, inceput de vara. Oricum, sunt foarte frumoase. Weekend placut va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am ghiocei in gradina...vai ce ma bucur de ei! azi mi-am adus si in vaza...sa simt miros de primavara...
    Weekend placut,alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. @iulia garofitele nu sunt un soi mai special.Sunt garoafe pitice,din pacate fara miros.Sunt rezistente si stratul gros de zapada le-a tinut cald.Infloresc din mai cam pana in august.Ghioceii sunt frumosi si parfumati.Sunt SPECIALI:)
    @tasha bine ai venit!tu si Anca ati fost concurentele mele preferate;)Tu m-ai lasat cu gura cascata la filmuletul de prezentare:)Te mai astept pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Catrinel,- 20 de grade spui...ppai pe la noi temperaturile scazute apropape c-au inghetat suflete(-26)dar si in asa ghioceii si-au scos capusoarele,e drept ca mai timid desi,surprinzator,daca ai urmarit buletinul meteo...pe-ci s-a inregistrat azi cea mai ridicata temperatura + 15 grade!Si acum regret ca n-am dat si eu o fuga pe la tara,cu siguranta c-as fi avut ce "misca"...totusi nu cred ca primavara ce ne-a batut in usa astazi e cea adevarata...inca!
    Noapte buna,la o margine de visare,Mira

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru zona noastra -20 de grade sunt temperaturi fooooarte scazute.Noi suntem obisnuiti cu ierni blande batute de vanturi.Asa e,nu e primavara adevarata,dar eu ma mai amagesc singura un pic pana vine caldura ca tare nu imi place iarna.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Semintele sunt luate de pe www.seminte.de
    Sunt seminte de minicactusi;un mix.
    POti sa te uiti si la postul meu denumit "Seminte" sa vezi pliculetul cu cactusi;numai ca ei cam exagereaza acolo in poza ca apare si un cactus altoit si toti cactusii sunt infloriti,dar mie imi plac si cu flori si fara:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca sunt atatia iubitori de cactusi:)Astazi am vazut ca au mai iesit trei...7 in total.De abia astept sa ii vad mai marisori.

    RăspundețiȘtergere