joi, 25 februarie 2010

Leapsa

Am mai zis ca mie imi plac chestionarele si multe din lepse asa arata.Aveam o prietena care lucra la o firma si trebuia sa chestioneze oamenii despre diverse chestii.Stia ca pe mine se poate baza oricand ca tare imi placea sa completez chestionare;Prin urmare si-asa deci(era vorba despre greci:)))))))))))) am preluat leapsa de la Ana Maria(Amalgam de ganduri) ca a zis ca e liber la luat:)

1. Cel mai de pret lucru: sanatatea.
2. Cand sunt suparata: ma inchid in mine,mi se subtiaza buzele(sosul a observat),misc nervos maxilarul si imi vine sa plang....dar nu plang...
3. Cea mai frumoasa vacanta: cea de anul trecut de la Sulina,cand am fost doar cu sotul si efectiv am trandavit si am apucat sa dormim trei nopti cap coada.
4. Cand vreau sa ma relaxez :am grija de floricele,citesc,tricotez,pictez,fac bijuterii din margele,lenevesc.

5. Alte locuri unde as trai: undeva unde e cald tot timpul si nu e aglomeratie...in Australia,dar sunt serpi si gaze de alea veninoase...
6. Cea mai fericita am fost: habar nu am....nu stiu ce sa aleg

7. Nu spun nu propunerii:sa merg la plimmbare.
8. Ma feresc: de barfe si barfitori,de oameni violenti si betivi,de mincinosi.
9. Am emotii cand: dau examene,sunt la un interviu,cand fac mancare pentru oaspeti importanti,cand ma duc la soacra mea,sunt intr-un loc nou cu oameni noi
10. Regret ca: nu am fost eu asa cum sunt si am incercat sa fac pe placul altora.
11. Nu as renunta niciodata la: copilul meu
12. Cei mai buni prieteni: inca ii mai caut...Exista?
13. Ma enervez cand: nu am momente de respiro,cand sunt nedreptatita...in ultima perioada am cam fost nervoasa din cauza oboselii.
14. O zi perfecta:...hmmmmm o zi perfecta o fi aia care incepe dupa o noapte intreaga de somn fara intrerupeeri,odihnitor si in care nu trebuie sa ma ocup de nimic altceva decat de mine,sa ma joc cu Andrei si sa ma alinte sosul.Am zis ca trebuie neaparat sa fie cald si sa fie multe flori inflorite?

8 comentarii:

  1. Bine te-am găsit, m-am regăsit în blogrollul tău. Surpriză plăcută. Am să te trec şi eu la mine, la bună recitire...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit!Imi place cum scrii si de aceea esti acolo...La buna recitire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahahahaaaa....ce faine raspunsuri!
    Intreb: de ce ai emotii la soacra-ta?!:D Te papa? :D
    Sa fiti sanatosi si sa aveti o zi perfecta!
    Aaaa , sa nu uit: prietenii adevarati exista , pe cuvantul meu...Va pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am emotii la soacra-mea pentru ca o vad rar,inca nu am ajuns sa fim pe aceeasi lungime de unda.Stii cum ma simt eu in compania ei?Ca si cum dintr-o intamplare la o cafenea stai la masa cu o profesoara exigenta,care este spaima clasei.Ea este draguta si amabila;ca doar nu mai sunteti la scoala,dar tu nu te poti simti prea confortabil in preajma ei...ai grija ce spui,cum spui,ai grija cum stai si injuri in gand ca te-ai machiat prea tare si decolteul ii prea adanc.In permanenta te intrebi daca ai dat-o in bara cu ceva.Ea n-are nici o treaba,dar tu esti stresat rau.Cam asa ii cu soacra-mea.
    Dupa cum stii sunt tinerica si am timp sa descopar daca exista prieteni adevarati...
    Si noi te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iti doresc din tot sufletul meu sa ajungi sa gasesti prietenii adevarati!
    imi pare rau ca nu te simti confortabil in prezenta soacrei tale , probabil ca si ea are emotii in preajma ta si uite asa fiecare este cu emotiile ei si amandoua taceti din gura in loc sa lamuriti problema asta :)
    Zic si eu , ca cea mai inteleapta treaba , ar fi sa stati o data , voi doua , la o mica barfa ca voi fetele , sa povestiti despre viata si cred ca ai sparge la propriu gheata dintre voi , cerandu-i ceva sfaturi despre orice doresti tu , din experienta ei de viata si cu asta cred ca veti fi pe acceasi lungime...Incearca sa te pui in pielea ei...
    te pup cu drag si sa aveti weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult!
    E un picut mai complicat cu capitolul soacra.Poate va veni si ziua cand imi va placea compania ei.
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Întregim chestionarul, să le facem azi pe plac
    Tuturor ce văd iubirea ca pe o piatră de moară,
    Să certificăm cu râvnă un sărut roşu de mac,
    Să ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii să moară.

    Zi plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc pentru versuri!Iti doresc o zi frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere