joi, 18 februarie 2010

Lumea lui Andrei

Lumea lui Andrei e mica inca si se rezuma la casa si curtea noastra.Populatia este scazuta si de calitate,avand in vedere ca este alcatuita doar din oameni care ii plac.E o lume frumoasa si plina de surprize,unde zambetul este pe primul loc alaturi de dragoste si pupaceli.E o lume ce se dezvolta si creste zi de zi teritorial.Cucereste in fiecare zi un nou teritoriu ;uneori usor si vesel,alteori cu lacrimi la sfarsit caci calca si pe teritorii interzise lui.Dar nu se opreste din cuceriri caci se ridica,se scutura si o ia de la capat.E o lume in care banii nu au nici o importanta.Elumea in care el este rege,unde face ce vrea si unde se vorbeste limba lui unica.E o lume frumoasa de care va voi mai povesti.

Mai punem niste potze(asa le zice Andrei)ca sa nu se supere maia pe noi ca nu vede baiatul.

Isi indesa telecomanda in pantaloni in lipsa buzunarelor.

Face trucuri magice si scoate din pantaloni....telecomanda.Iupiiiiiiiiiii:))))

Ce se vede in spate este opera de arta pe care inca nu am sters-o...nu stiu inca de ce o mai pastrez:)
Isi plimba ursul cu masina

De abia stept sa se faca cald sa mutam toate nazbatiile afara,unde nu mai par atat de mari:P
Am atatea planuri pentru cand se mai imbunatateste vremea...vreau sa varuiesc,sa spal covoare,sa pun florile si cate si mai cate....numai sa vina o data caldura.
A propos de flori...am pus levantica,semintele de levantica si le-am pus la Andrei in camera ca e temperatura constanta.Si cactusii i-am pus si ii verific zi de zi chiar daca din cate am inteles de abia intr-o luna isi scot capetelele.Am asa mari emotii cu cactusii.Iar despre levantica am citit ca inmultirea prin seminte nu are prea mare succes.Tare imi doresc sa am noroc ca imi place foarte mult cum miroase.

2 comentarii:

  1. Ghidusul de Andrei! Si ce masina are, pfuai! Cine mai e ca el!!! :-)Peste 2 saptamani ne spui daca s-au prins semintele. Sa pui "potze". :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Masina a primit-o in dar la un an de la buna.E faina ca are si telecomanda...ce s-a mai jucat tataaaa cu eaaaaaaaa!!!Pacat ca Andrei era prea mic si a facut-o praf;de asta cadourile trebuiesc facute in raport cu varsta.
    Voi pune potze,dar sa imi iasa ca dupa atata lectura m-am cam descurajat.

    RăspundețiȘtergere