miercuri, 10 februarie 2010

Seminte

In sfarsit au venit semintele pe care le-am comandat pe internet.

Levantica am pus-o in frigider ca am auzit ca daca vreau sa se prinda semintele trebuie tinuta cateva zile in frigider.Acum sta bine mersi la racoare.
Pe mini cactusi ii oi pune la insamantat cand este luna in crestere ca sa le mearga bine.Luna in crestere este intre 15 si 27 februarie,deci semintele mai au un pic de asteptat.Voi proceda astfel:mai intai tratez termic recipientul in care ii pun si pamantul ce il voi folosi.Pietrisul il spal si il fierb in apa.Pe fundul vasului pun pietris cam 1 cm,apoi pamant cam 1,5 cm si pamant amestecat cu nisip grosier pana umplu asul.Acopar cu o placa de sticla si ii pun la lumina.Sper din tot sufletul sa mearga.Pana va fi luna in crestere poate mai dispare din zapada ca nisipul si pietrisul pentru flori sunt sub ea.
Am ales si garofita chinezeasca.Chiar daca e asa ciufulita si nu creste extraordinar de frumos are un miros care mie imi place teribil.Offfffff!!!!De abia astept primavara sa le pun si vara sa fiu inconjurata de florile lor minunate.

5 comentarii:

  1. Catrinel,sa-nteleg ca semintele pe care le-ai comandat si primit sant de calitate superioara celorlalte? Eu am cumparat de "starsem"cateva pliculete de seminte pentru flori.Nu le-am pus inca,sunt in cautare de vase care sa stea cat mai stabil pe pervaze;aici,in micul meu apartament am patiu... putin si trebuie sa-mi rezerv locusoare si pentru rasadurile de legume pe care sper sa le obtin si anul acesta.
    Am mai postat un comentariu pentru Tania la "Bun venit",nu m-am putut abtine de-a face completarile respective,ma iarta!Seara frumoasa!Mira

    RăspundețiȘtergere
  2. Mira nu cred ca semintele pe care le-am comandat sunt neaparat de calitate superioara.Tot ce pot spune este ca de fiecare data cand am pus semintele de la ei mi-au iesit sigur.Sunt mai scumpe,dar eu locuiesc undeva la tara pana va incepe Andrei scoala si nu am cand si de unde sa iau semintele de flori pe care mi le doresc.Ar trebui sa merg in Tulcea sa mi le cumpar si nu prea imi convine,mai ales ca nu gasesc diverse soiuri si prefer sa le comand pe internet.Daca as calcula drumul si trecerea cu bacul as ajunge la acelasi pret.Eu trebuie sa trec Dunarea cu bacul,caci stau intr-un sat in inima deltei:)
    Poti folosi pentru rasaduri fundul bidoanelor de apa plata daca nu vrei sa dai prea multi bani pe vase.Eu folosesc recipientele de la florile luate din florarii.
    In legatura cu mesajul pentru Tania...nu ma deranjeaza discutia voastra,numai ca eu prefer sa nu mai comentez subiectul pentru ca nu are rost.Cine vrea sa vada ,vede si cine vrea sa inteleaga,intelege.Nu putem noi s-o schimbam si te inteleg cand spui ca nu te poti abtine pentru ca stiu sentimentul foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. si ca o completare ...eu privesc partea buna a lucrurilor:daca nu ar fi avut loc evenimentul poate nu mi-ai fi gasit blogul si nu am mai fi tinut acum legatura.Asa ca din toata astea ,din punctul meu de vedere ,a iesit si un lucru bun ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Catrinel,trebuie sa-ti marturisesc ca te vizitam si la cealalta "adresa" pentru ca odata ajunsa-n gradina de vis,interesata de tot ce-i verde,te-am "ochit" repede pentru ca te regaseai printre prietenii virtuali care impartaseau o pasiune comuna .De altfel chiar am incercat o data sa las un comentariu dar n-am reusit...cred ca n-aveai la selectia profil - "anonim"iar eu nu aveam blog si cunostintele mele despre calculator erau(si sunt) relativ reduse...asa c-am renuntat sa comunic si m-am multumit sa privesc din cand in cand cu placere o Mama,o Sotie,o fiica,un OM,cu mare chef de viata!
    E buna ideea de-a folosi recipientele de apa plata dar nu-mi incap pe pervaze iar pe aici unde locuiesc eu,la poalele muntilor Fagaras,apa de baut este aproape ca de izvor si pe la noi nu prea se consuma iar vara o preferam pe cea minerala.Totusi ideea am preluat-o pentru un experiment - inmultirea prin butasire(hmm,ce buna sunt la teorie,ha,ha,ha)a doi arbusti a caror flori le-am descoperit primavara trecuta si mi-au placut,unele chiar au parfum dar nu-i cunosc denumirea,pe unul l-am descoperit,sper...Si noi avem "la tara" doar cand se va mai incalzi pentru ca desi e aproape eu nu ma prea pot adapta...Deocamdata "conjuncturi" care nu ne sunt tocmai favorabile ma impiedica sa investesc mai mult suflet si categoric si bani.Dumnezeule,m-am lafait prea mult...si la propriu si la figurat!O zi placuta langa puiut! Mira

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar nu setasem sa poata comenta si..."anonimi".poate conjuncturile se vor schimba si vei puta face mai mult.O zi buna si tie!

    RăspundețiȘtergere