marți, 23 martie 2010

Arici pogonici

Astazi ma pregateam sa merg la serviciu si Andrei ma tot bazaia sa il dau si pe el cu parfum,cu fard,cu de toate.Pana la urma l-am dat cu gel si a iesit asta:))))))

Intru la baie...tata motaie pe canapea si cupilul se joaca.Ies...liniste.Ma uit in stanga,in dreapta copilul nu-i.Ma uit peste tot...Andrei nu-i.Usile inchise...il iau la rost pe Adi:"Mai!dar tu cum stai asa si copilul unde-i?"Se aude din dulapul cu lenjerii"Adiiiiii!Adiiiiii!"In locul aspiratorului trona tiranicus cu usa inchisa.Fromos iti sade magaroi mic ce esti!:)))

7 comentarii:

  1. Maimutzica mica, ce dragalas e asa, zburlit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce look nou aveti si ce frumos ii sta!!! :-D Mare smecheras cresteti voi!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ganduri mici multumim!
    @Iulia Gelul l-a uitat un prieten.Cand a mai venit i-am zis sa il ia si el a spus ca il lasa special pentru Andrei:)Mie mi se pare totel schimbat cu freza asta;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaaaiiii , cat e de simpatic aricel...ptiui ,ptiui...asa pupici ariciosi sa tot primesc...ii vreau la dublu! :D
    Cat despre v-ati-ascunsa....hihihihihiiii....nu vrei sa sti ce am facut eu la varsta pe care o are acum Andreiu'! hihihihihihiiiiii.... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim!Triplu iti dam ca ne esti draga.
    Sa nu imi zici ca te-ai ascuns ca un vecin de al meu in teracota!o trebuit ta-su sa darame teracota sa il scoata de acolo.
    Pupici de arici!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuuuuu , am facut pisu pe mine si m-am pus cu curuletul cu chiloteii uzi pe resoul ce era incins , ca sa ma usuc la curulet si fofolica....sa nu rada tata de mine.... :D

    RăspundețiȘtergere
  7. iooooooooi!!!Mama o cazut cu fundul in oala in care fierbea bunica-mea rufele si ii suflau apoi la fund.Facea:"fufa mamaaaa!fufa tataaaaaa!!!"Bunicul i-a zis cand facea obraznicii "de aia nu esti cuminte ca eu si in cur ti-am suflat!!":)))))Au dat-o cu nu stiu ce argila si nu are nici macar o urma.Mama a fost tare nazdravana cand era mica.
    Apropo de nazbatii.Pe mine m-a gasit un verisor de al meu in miez de iarna dezbracata spalandu-ma la robinetul din curte.Cand m-a intrebat ce fac i-am zis ca astept sa mi se usuce hainele;ca le spalasem si pe alea:)))))

    RăspundețiȘtergere