sâmbătă, 13 martie 2010

"Bende"

Nici prin cap nu va trece la ce zice Andrei asa."bende"este manivela de care invarti la masina de tocat carne:))Asta nu e tot;mai nou seara la culcare o ia cu el si ii bai mare daca nu o are.Ziua o mai lasa ,dar nu o scapa din vedere.Cum nu e in raza lui vizuala cum il auzi strigand"bendeee".

Ciudatenie mica ce am eu:)))))))

Cuvinte noi:Doame-Doame=Doamne Doamne

                     bambane=bomboane

                     balca sau baica=barca

                    Itza=Ionitza(o baba de langa noi)

                    Ane=Ioane

15 comentarii:

  1. Pentru copiii noştri, ajută-mă să-l salvăm pe "pe care" !

    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/14/329/

    Cu drag, Adele

    RăspundețiȘtergere
  2. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/14/329/

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi aduci aminte de vremea cand incepeau si fetele mele sa vorbeasca...cea mare a fost raraita pana tarziu ,au trebuit ore la logoped sa corectez asta...dar ce-mi aduc aminte e ca nu putea sa spuna smantana,o trimiteam la alimentara care era peste drum si repeta mereu in gand smantana si cand ajungea sa ceara spunea "mastana"...radea vanzatoarea de ea mereu...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Tasha si eu cand eram mica tot asa ziceam.Fiica unei colege de-a mamei spunea "tei"in loc de trei si tot timpul doamna de la paine radea de ea.In loc sa ceara trei paini cerea "Dati-mi doua paini si o paine!":)))))iti dai seama ca era si mai amuzanta asa.
    Mie imi plac tare raraitii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh, ce sa mai zic...Eu stiu pe "cineva" care atunci cand era mica spunea la sticluta cu lapte "catziatzia". A trebuit sa ne adaptam si sa invatam limbajul micutei. Iti suna cunoscut? Aaa, era inainte de varsta ta fantastica "tri ani", de cand ti-au inceput tie toate amintirile :))); si acum imi vine sa rad de felul in care iti incepeai tu (pe la 5, 6 ani) toate povestile de viata "Cand eram eu la tri ani..." Va pup! :-)))

    RăspundețiȘtergere
  6. He he he...bine mai ciorpini:)))Si noi te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bende?! Hahahahahaaa....ce haios suna...
    Dar de Tantaneu ai auzit? :D Nici sa nu auzi , ca noi l-am cautat o dupa amiaza intreaga si nu stiam ce este...era o cutiuta cu crema Nivea , de la bunicu' pentru Luana , care facea sa dispara durerea de picior "insTANTANEU"....hehehehe...

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))))))))))))Super Luanuta
    Adi,sosul meu,i-a disperat pe ai lui o zi intreaga urland dupa "beleciu".Ii aduceau tot felul de lucruri de prin casa si el tot o tinea intr-un tipat ca vrea "beleciu".Intr-un tarziu au descoperit ca era vorba de surubelnita:))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. :D :D :D...bine ca le-ai notat in blog...astea nu trebuie uitate...

    RăspundețiȘtergere
  10. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/16/copiii-nostri-merita-o-lume-mai-buna-dale-lui-victor/


    Cu drag, Adele

    RăspundețiȘtergere
  11. :)e bine sa le notezi.:)
    Se va distra si el cand va fi mai mare de cele spuse.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana le-am notat si in carticica lui ca sa fiu sigura ca peste ani le voi gasi.O vecina avea scrise cuvintele ei pocite si asa ne amuzam cand eram in liceu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa e Stargates.Copiii sunt dornici sa stie cum erau si ce faceau ei cand erau mici.E o placere si pentru noi ca parinti sa ne aducem aminte.Eu pastrez primele lui sosetele si un pampers(masura cea mai mica) si tare ma induiosez cand dau de ele in sertar,ca asa de mici erau!

    RăspundețiȘtergere
  14. Adele de fiecare data cand postezi ceva nou intru si vad.

    RăspundețiȘtergere