joi, 25 martie 2010

Cu prima...

...ocazie,probabil dupa sarbatori vom merge la oftalmolog.Am observat mai demult ca lui Andrei ii fuge un picut un ochisor.Aici in poza este foarte vizibil sau sunt eu de acuma paranoica?

"Dei si Buno cutzu"(Andrei si Bruno cutzu)


Am leusteaaaaaaaan:)))Cat l-am asteptat!

Garofitele aveau boboci cand era zapada,iar acum au flori

Soacra m-a anuntat ca vine de Pasti la noi...Iupiiiiii nu mai trebuie sa gatesc asa mult:))Oficial incepe curatenia de Paste de maine.Vai mama mea!
Dupa ce trece Pastele vine si mama mea...soacra lu'sosu':))))))))) atunci sa vezi trandaveala,somn de dupa amiaza,facut de unghii si treburi de astea "egoiste"...adevarat rasfat:P
De abia astept Vinerea Mare.Mie imi place mai mult la cantatul Prohodului decat la Inviere.Anul trecut l-am luat si pe Andrei ca era mic si cuminte.A adormit si a fost tinut de mai multe femei in brate ca era tare greu.Anu acesta daca imi ajuta Dumnezeu sa merg il adorm si apoi ma duc ca nu il pot lua cu mine ca nu mai sta cumintel ca a crescut,se plictiseste repede si nu il poti tine intr-un loc.

4 comentarii:

  1. Buna ziua,Ioana-Catrinel!Am lipsit putzin din "peisaj"...de vina,din fericire,a fost doar unitatea calculatorului care se lenevise.Si pentru ca achizitzionarea unei alte noi nu facea parte din planul de cheltuieli am dus-o la un "doctor" neserios care m-a tot amanat...Asadar azi te-am vizitat intr-o viteza care sa-mi permita si alte raite si vreau sa cred ca anotimpul mult asteptat te va scoate din melancolie,oboseala si-ti va da aripi cu care sa zbori peste toate nemultzumirile,prin care sa recunoastem,trecem mai totzi.
    Cu sigurantza ca privirea sasie te sperie putzin dar nu ai de ce te teme - este problema oftalmologica cea mai simpla si des intalnita careia stiintza i-a gasit demult rezolvare.Copil fiind,la trei anisori tata ma purta la un medic renumit pe-atunci si care m-a "chiniut" cu o metoda extrem de neplacuta:acoperirea ochiului sanatos si fortzarea celui care "fugea".Asa ca nu te-ngrijora dar nici nu amana prea mult...Primavara frumoasa itzi doreste,Mira

    RăspundețiȘtergere
  2. Mira ma bucur nespus ca ai revenit.Sincer iti spun ca mi-ai lipsit si ma tot intrebam unde ai disparut.M-am uitat peste comentarii gandindu-ma ca nu cumva sa te fi suparat ceva.Tare bine imi pare ca ai revenit.te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine să mergi cu el la oftalmolog. Cu cât mai repede cu atat mai bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ma gandesc la fel.Pana la un an doctorul spunea ca e normal sa ii mai fuga ochisorul,dar daca nu trece sa ma duc cu el la oftalmolog.Daca e doar impresia mea nu-i nimic ca nu strica vizita la medic.

    RăspundețiȘtergere