duminică, 28 martie 2010

De ziua florilor...

...va urez tuturor,fie ca aveti sau nu nume de floare,o zi minunata plina de fericire si soare!


Eu speram ca astazi va fi frumos la noi,dar se pare ca nu ii asa.Bate vantul si e innorat.Voiam sa mergem in balta sa facem gratar,dar vom ramane acasa si vom manca scrumbia la dos:),daca nu se schimba vremea.Se spune ca asa cum este astazi vremea va fi si de Paste...brrrrrr...Tare devreme a cazut Pastele anul acesta.

Inca o data va urez o zi minunata!

Am primit si o floricica:


Multumesc StarSgateS!

4 comentarii:

  1. O duminica de Florii minunata! cu multa iubire si fericire!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm scrumbie!!! Oooo ce pofta mi-ai facut! Si la Cluj tot innorat este, parca din moment in moment o sa ploua. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Tasha!
    Iuli chiar acum sfaraie pe gratar scranghitza(cum ii zice Doina) sau scumbria(cum ii zicea Adelina cand era micuta):)Eu am intrat sa pun masa ca tare fig e afara.Asa imi pare rauuuuuuu!!!O zi frumoasa iti uram si noi!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani tuturor sărbătoriţilor şi sărbătoritelor!

    RăspundețiȘtergere