joi, 4 martie 2010

"Dei chie"

Andrei este copil mare si "vorbeste".Pe el il cheama "Dei" si ii place mult sa "chie"









































Chie peste tot...pe maini,pe mingi,pe covor,pe mami,urechile lui tati si cel mai mult ii place sa chie pe pereti,spre disperarea mea.Chie Dei si pe "cate"(carte,reprezentand cartea sau orice coala de hartie).Chiar daca i-am lipit coli pe pereti ca sa nu mai scrie direct tot mai bine este sa caute locul unde nu e coala.Am incercat sa sterg capodoperele si tot ce am obtinut a fost un "nor" cu nuante de gri,verde,roz si albastru.
In fiecare seara dupa ce stingem lumina si il pun pe picioare se ridica si imi spune povesti despre barca."baca duuuuum #$#@$#%^%^&%#$%@!%$#^%^ baca Chiti(cristi)$#@%$#&%*%$^%$&^%*^(*%^#$%@$^% tata buf duuuuuuuum brrrrrrrrrr $%#^%*&$*$&^%$#%^@$%&*^%#$# baca Chitzi"Cam asa imi povesteste,dar bineinteles si cu gesturi care mai de care mai energice.Apoi imi zice autoritar "ochii".A venit momentul ca eu sa inchid ochii si sa il legan in timp ce isi canta pana adoarme.
Astazi inainte sa plec la serviciu il rugam sa ma pupe si el cu o fata de om agasat si satul,cu manuta flutura in aer si imi zicea un pic incruntat:"du-te...du-te...du-te!"Eheiiiiiiii!Cupil cu personalitate:)

9 comentarii:

  1. Dragul meu nepot "Dei"! Va pupa Nuni :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pup eu scriitorul asta mic...stiu eu cum e sa le placa sa scrie,nici ale mele n-au fost mai bune cand erau mici! toate imi erau mazgalite prin casa.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nuni si noi te pupam!
    @tasha cred ca toti fac asta.Eu nici nu am fost prea autoritara la treaba asta ca se apropie vremea sa varuiesc.Dupa aceea nu prea imi va mai da mana sa il las sa scrie peste tot.Te pupam

    RăspundețiȘtergere
  4. Shorichitz-ule, te pusesem eu, frumos, la mine, la favoriţi când colo, ce să vezi? Pesemne că ai fugit că, verificând, nu mai erai. Dar acum, gata, te-am pironit acolo, nu mai ai scăpare! :)

    Victor al meu "chia", mai puţin pe pereţi dar avea o îndemânare la "chis" pe canapeaua şi fotoliile din piele crem (cum altfel, nu? să se şi vadă dacă tot muncea copilul...)
    Aşa că, spor la treabă, amândurora!

    Cu drag, vă "chie",
    Adele
    www.noaptebunacopii.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  5. scrie si Andrei pe canapeaua tot crem ...mai inchis,dar mai rar.nu i-a scapat nimic din casa fara sa lase o urma cat de mica.Suntem ocupati amandoi pana peste urechi ca daca nu-i una e alta.Poate va fi mai usor cand va mai creste desi ma indoiesc ca fiecare varsta are poznele ei:)

    RăspundețiȘtergere
  6. :))deci e doar o amagire...asa cred si eu,dar inca ma mai amagesc:P

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) Sonia nu scria ci mânca - la propriu - cărţile.
    Le rodea la colţuri.:)
    Acum, am scăpat.:)))
    Nu înăbuşi talentul în faşă.:)))
    Lasă copilul să scrie!;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu are acces la carti,dar daca a prins vreuna vai si amar.I-am luat carti cartonate si tot a reusit sa le roada si sa le rupa.Nu ii inabus talentul:)Poate am gresit,dar eu pe Andrei L-am lasat sa faca ce vrea pana acum.Ii erau interzise actiunile si lucrurile care i-ar fi putut provoca accidente.In rest toate erau pe sus daca nu avea voie cu ele.De asta am acum un perete din bucatarie cu o groaza de mazgalituri...pentru ca eu l-am lasat.Din pacate acum invata sa se catere si nimic nu mai este in siguranta.

    RăspundețiȘtergere