duminică, 21 martie 2010

Duminica superba

Eu ma straduiesc din rasputeri sa fac din ziua de duminica o zi de familie,in care sa facem lucruri relaxante impreuna.De cele mai multe ori imi iese:)Cam asa a fost si astazi mai ales ca vremea m-a ajutat din plin.La fel ca peste tot a fost primavara cu adevarat.
Dupa ce a muncit ieri cu sarg la batutul cuielor,care il impiedica sa deschida sertarele...cu ce unelte a avut la indemana;merita si el o zi de duminica linistita;)

Se uita la "mate"(desene animate):

Buuuuuuuun...si cum spuneam:duminica superba in familie.In urma cu cateva zile mi-am pregatit sotul ca vom merge astazi la plimbare.Plimbarea noastra nu depaseste 7 km cu masina ca gasim frumuseti in imprejurimi.De dimineata era o ceata de o taiai cu cutitul si eu imi muscam degetele de oftica pentru ca ieri fusese vremea tare fainasi tocmai astazi cand voiam sa imi flutur codita in plimbari era urat.
Ne-am furisat afara in curte si ne-am baut cafelutele pentru ca Andrei nu a fost la fel de matinal ca noi.S-o trezit soricelul,am mai facut nitica treaba de genul spalat vase,dat sa manance la frumosi si iaca s-a facut timpul ca cel mic sa faca nani.A dormit cupilul intr-o veselie.Soarele stralucea frumoooooos si Andrei nu se dadea trezit.Cand imi doresc sa doarma si el mai mult nici sa il tai nu o face;acum insa....ziceai ca ii mort.Ma tot duceam la el poate,poate...nimic.Mie imi ardea de plimbari si fecioru-miu se dadea cu porcul:))Intr-un sfarsit dupa ce ne-am dus si io si ta-su in camera la el s-a trezit.Marait,suparat,miorlait ca asa e el cand se trezeste,cand a auzit ca mergem pa pa cu "binzina"(masina) i-a sarit tot somnul.Ne-am imbracat si am plecat la o padurice de langa noi.



A alergat ca un iedut in toate partile.Era ata de fericit ca imi uplea inima de drag si duiosie.
cu greu l-am convins sa stea intr-un loc sa ii fac o poza,dar cu ochii era tot dupa zburdat:

Unul mare si unul mic:)

Si in copac,tot ca un ied,s-ar fi urcat,dar nu-i reuseste inca:

Mie imi plac puiutii de animale teribil de mult,dar cui nu ii plac?Am trecut pe langa niste vacute cu multi vitei...multi tare;ca nu stiam pe care sa il pozez mai intai si astia nu erau toti.Stateau si ei la soare cu boticurile lor umede si ochii lor gingasi.Erau superbi.Nu ma induram sa plec de acolo si parca i-as fi mangaiat si pozat pe toti.Doamne,ce multi si frumosi erauuuu!



Dar orice trebuie sa aiba si un sfarsit si ne-am intors acasa.Am bagat repede gaina la cuptor si cat s-a facut am mai stat un pic pe afara caci nu ne induram sa intram cu nici un chip in casa.A fost o zi superba si sper sa o tina vremea tot asa.

4 comentarii:

  1. Ce duminica minunata ati petrecut...bravo voua! :) Vad ca si soricelul este amator de dor de duca...ii place...hehehehe...ce bine de voi!Nici nu ai idee ce mi-as dori sa stau si eu la casa , din nou...
    Sa aveti zile minunate si o saptamana cu realizari maxime! Va imbratisez , frumosilor!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Soricelul seamana cu mama lui la dorul de duca.Mai greu este sa il urnim pe cel mare:)
    Multumim si tie iti dorim o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai creste un pic Shoricelul si sa vezi atunci catarat prin copaci. Fericire mare pe Dei la plimbare! Dar pe "bende" nu ati luat-o la plimbare? :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta mai lipsea si le aveam pe toate.Tare i-a placut ca era liber si se putea indeparta fara sa ii zica nimeni nimic.Stii ce nasol este la noi cu Dunarea peste drum?Nici nu poate alerga copilul linistit si io nu pot sta decat dupa coada lui.Tare e naspa.Cand s-o vazut cu atata spatiu nu mai stia incotro s-o ia:)

    RăspundețiȘtergere