miercuri, 31 martie 2010

In sfarsit...

...pot spune ca am terminat si curatenia.Mai sunt unele mici retusuri de facut pana maine dupa amiaza,cand ne vin musafirii...dar pot spune ca am terminat.Phiu!!!
Eu mi-am revenit,maseaua nu ma mai doare.Sunt foarte obosita ca am tras tare sa termin astazi si ma cam doare pe ici pe colo:)
Cupilul nu mai are probleme cu maseluta si astazi a mancat mai bine.Face numai prostii si in fiecare zi spune cuvinte noi:
Surubelnita-bintzintza
caciula-cutua
canta-chinta
rata-atsa
La noi a venit preotul.Eu eram la scoala asa ca baietii l-au primit.Nici nu am intrat bine pe poarta ca a si inceput sa strige popaaaaa,popaaaa.Nu stiam ce are si mi-a explicat sosul ca imi povesteste de preot.Astazi i-a luat mana cu verigheta lui Adi si ne-a aratat-o si ne-a zis hotarat "popa".Eu nu i-am zis ca preotul ni le-a pus pe mana si nici Adi.De unde i-a venit?Nu stiu.Cine stie ce mai este in capusorul ala mititel si nu a iesit la iveala!
Niste poze pentru maia ca sa nu ne mai certe ca nu punem poze cu baietul::)

2 comentarii:

  1. iubitelu de baietel,mare strengar...iubeste maia copilasii astia mari si mici!poate ca a vazut pe degetul preotului verigheta si-ti arata ca si tati are,zic si eu.
    Pupici pt.copiimari si mici!Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi te pupam si iti uram Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere