miercuri, 17 martie 2010

Noi...

...nu am mai facut mare lucru.Andrei acum este la "cacaie"(culcare).Dca  v-ati gandit la lucruri urate sa va fie rusine:)))Cam de o saptamana pentru ca nu prea mai faceam fata am lasat blogul si internetul pentru somnic alaturi de cupil sau macar o ora si un pic de citit ca tare imi era dor.M-am reapucat sa citesc Anna Karenina.Imi place,dar nu pot spune ca ma innebuneste foarte tare.

Cupilul e bine si sanatos.Are o masea noua si o alta se chinuie sa iasa.Se straduieste foarte tare sa vorbeasca si repeta ca un micut papagal tot ce zicem noi.Suntem in asteptarea caldurii ca sa putem zburda liberi pe afara.

 

5 comentarii:

  1. Hai Doamne ajuta sa vina caldura aia o data...ca am un dor de ducaaaaa....nebun rau! Sa fi stat ca tine la curte , cred ca eram zi lumina pe afara...hehhehehe , ca voi , de altfel :D
    Va pup , dragilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uiii, mi-e rusine, chiar m-am gandit la ce nu trebuia! :))) Pentru o fractiune de secunda mi-a trecut prin cap ideea urmatoare: inteleg ca nu ati facut mare lucru, dar sa povestesti asa lucruri intime de-ale baietului, nu se cade :))). Shame on me! A venit bine precizarea! :))) O zi frumoasa cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana cand e caldura noi nu intram in casa decat ca sa dormim.Mancam si gatim in bucataria de vara si numai afara stam.Cand sunt caldurile alea mari stam la umbra si udam cu furtunul in curte.Ce bine era!de abia astept!
    @Iuli sa iti fie rusine:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa ca creste el si nu mai are probleme cu dintisori...stiu cum e,imi amintesc si eu prin ce-am trecut cu fetele mele,nopti nedormite,agitatie...asta e!pupicei satmareni!

    RăspundețiȘtergere
  5. Din fericire noi nu avem problema aceasta.Nici nu am stiut ca i-a iesit maseluta decat in momentul cand radea cu hohote si am vazut-o.Singura data cand a suferit de la dinti a fost cand i-au iesit caninii.Nopti intrerupte am oricum ca si acum se trezeste sa manance noaptea si spre dimineata se cocoata la noi in pat.
    te pupam si noi!

    RăspundețiȘtergere