joi, 8 aprilie 2010

Cupilul...

...face nani si io imi fac de cap un pic pe internet.Ca sa nu se supere maia punem si niste pozici:)
Am descoperit de curand ca daca ii spui lui Andrei sa zambeasca vei vedea zambetul acesta foooaarte...hmmm...nu stiu.Parca e un catel care iti zambeste:))):


baiatul meu e gospodar:

Si da...am cuie batute la sertare,dar acum nu mai au nici un efect pentru ca deschide sertarele cu tot cu "piedicile mele" si nu...nu mai sunt cateva manere la sertare ca s-a prins cum sta treaba cu insurubatul si mai ales desurubatul si a considerat ca nu stau bine acolo:)
Privirea care zice:"Voi face prostiiii..."

5 comentarii:

  1. E simpatic foc, iar privirea imi aminteste de nepotul meu. Exact la fel avea si el o privire. Statea la poza si cum te intorceai o secunda, el deja executase ceva. Sa-ti traiasca sincer iti spun. Sa va bucurati de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nepotelul meu haios, ce ajutor de nadejde aveti voi! Nu mai ai nici o treaba, Dei face curat. Caciulita e super! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine una m-a pus in cur mocuta aia de "Voi face prostii"...e total Andreiu' tau , mamaico si nu mai pot de dragul lui...se vede de la o posta ca e un copilas sanatos , iubit si fericit!Sa-ti traiasca !
    O sa ai ceva de lucru cu gagicile , mai incolo , ca-i tare frumos maimutelul asta...ptiui sa nu ii fie de deochi!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iuli daca intr-adevar ar face cata treaba vrea el sa faca acum m-ar scuti de multe lucruri.Din pacate acum cand vrea nu poate si cand va putea nu va mai vrea:)"Cutua"(caciula)e a lui tata;)
    @Ana Slava Domnului ca este sanatos!Iubit este din plin si la capitolul frumusete las pe altii sa zica pentru ca eu sunt mama cioara:))Multumim mult de aprecieri!pupici

    RăspundețiȘtergere