joi, 8 aprilie 2010

Flori

Nu am mai scris cam de multisor despre floricelele mele.Din pacate experimentul cu semintele de cactus a esuat si nu am reusit sa obtin nimic.Au rasarit,insa parca s-au topit.Insa cactusii pe care i-am luat de la scoala in iarna sunt frumusei si au dat mugurasi noi:


Levantica creste foarte frumos si de abia astept sa o mut in gradina:

Dupa ce l-am tuns si i-au cazut frunzele si-a revenit si s-a facut frumos:

Am primit de la soacra mea si niste floricele ... o gloxinie si niste violete:

10 comentarii:

  1. Frumoase florile tale si ai rabdare , nu gluma , sa le ingrijesti...adevarul e ca si spatiu conteaza...
    Ti-am admirat cactusii...superbi!
    Din pacate eu a atrebuit sa ii arunc pe ai mei , mucegaiti si chinuiti de toata iarna...si-ar fi revenit , clar...insa trebuie pamant nou , vase mai mari...si nu as fi avut spatiu pentru asa ceva...am preferat sa ii arunc , cu durere zic asta.Mi-a mai ramas ghiveciul cu cactusi mingiute si aloea...atat si tot e nevoie sa fac schimbarea de pamant si ghivece mai mari...uf!Uite asa duc dorul unui cotet pe pamant cu curte...
    Va pup si spor la gradinarit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,Catrinel!A (re)venit primavara si pentru florile tale si tare ma bucur ca-tzi reiei pasiunea pentru care tzi-am fost musafir de multe ori pe blogul anterior.Itzi urez sa ai spor in toate si sa nu dezarmezi.Eu "lupt" cu rasadurile din geamuri,azi le voi repica pe unele dintre ele dar voi merge si la casa de la tzara unde ,Doamne,multe sunt de facut!!!! Cu sigurantza ca va trebui sa-mi fac un plan caci parca vad ca voi fuseri cate-o lucrare ca pe urma sa regret-tardiv,insa.Andrei e un dulce smecheras si cred ca ti-e tare drag chiar si cand face prostioare...parca noi!? Te salut si pe curand.Mira

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana din cauza spatiului am doar atatea flori...Dupa mine ar fi fost jungla in casa la noi.Imi este greu iarna ca unde le pot tine e prea cald pentru ele si in alta parte ar ingheta.Imi pare rau ca ti-ai aruncat florile.pacat!lasa ca poate vei avea bucuria sa te muti la curte si va fi altceva:)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Mira Multumesc ca ai revenit.Crede-ma ca astazi chiar ma gandeam ca nu ai mai lasat comentarii si am presupus ca iar s-a stricat ceva la calculator.Bine ca e totul in regula.
    Andrei este poznas si cand face obraznicii ma enerveaza si ma supara,dar imediat dupa aceea ma amuza:)Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  5. florile sunt f frumoase,floricica de baietel e insa cel- mai -cel!zambetul sexi este de-adreptul pur si simplu mai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Catrinel,calculatorul meu e foarte vechi,l-am achizitzionat prin 2004 si dupa cum stii IT-ul face pasi de urias asa ca doar ma felicit pentru rabdarea de-a-l folosi in incursiunile mele "pe la poarta cui mi-i drag" ("treaba n-am dar tot imi fac"),dupa cum spune un cantec de pe meleaguri ardelenesti...Cat despre nazdravaniile Andreutzului pe care te alintzi numindu-le suparari,te asigur ca am cunoscut "fenomenul" cu mult timp in urma dar tzine cont ca <FOARTE IMPORTANT,se petreceau intr-un apartament de bloc "comunist"...asa ca libertatea miscarii,si a ta ca si a lui e mama cereasca! O zi minunata,Mira

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mama!Daca ala e zambet sexi vai de capul meu!!!:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu ce m-as fi facut la bloc cu Andrei.Cred ca toata ziua ne-ar fi batut vecinii la usa ca facem galagie si Andrei ar fi fost ca un leu in cusca.O zi minunata iti dorim si noi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne esti exact ca mine,sunt moarta dupa flori!!!le ador,am si eu cam tot ce ai si tu!te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tasha intr-adevar sunt nebuna dupa flori.Din pacate nu am conditiile necesare sa pot avea cate flori vreau,insa ma straduiesc sa am cat mai multe:)Nu imi pot imagina ca exista cineva care sa nu fie impresionat de o floare frumoasa,dar din pacate exista.Te imbratisam si noi!

    RăspundețiȘtergere