sâmbătă, 17 aprilie 2010

Florile...

isi vad de treaba si sunt hanicute.Trandafirul pitic are deja un boboc marisor:

M-am bucurat foarte tare cand l-am vazut pitit dupa frunze.
Am semanat acum cateva zile un amestec de flori de vara si au rasarit chiar frumos.

Nu cred ca voi mai face asa in alt an.Mie nu imi place sa pun semintele direct in gradina.Pana cresc mai marisoare plantutele nu imi dau seama care este iarba si care floare.eu am o problema cu iarba ca nu imi place deloc sa o am in gradina.Un alt motiv pentru care nu imi place sa seman este ca de obicei ies florile prea dese si eu nu ma indur sa le smulg pe cele care sunt in plus.In alta parte nu am unde sa le pun si sa le arunc...imi pare tare rau de ele.Anul acesta voi vedea ce va iesi si cum va iesi cu amestecul acesta de seminte.Poate imi va placea pana la urma.
Am pus levantica in gradina si pare sa ii mearga bine.Cand ii iei frunzele intre degete i se simte mirosul.Tare mult imi place si sper din tot sufletul sa ii mearga bine sa o am multi ani de acum incolo.

Anul acesta am pus crini.Acum arata asa:

Acestia sunt galbeni,iar astia sunt crini pitici;galben,rosu si alb:

Sunt plini de boboci.De abia astept sa ii vad infloriti.

4 comentarii:

  1. Superbe flori!

    Mie mi-a murit levantica, trebuie sa cumpar din nou. N-a rezistat peste iarna, cu toate ca era a doua.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Silvia!Iti vei lua alta levantica si poate va rezista mai mult.

    RăspundețiȘtergere