miercuri, 21 aprilie 2010

GINERELE

Moritz ii spune fiului sau: "Vreau sa te casatoresti cu o fata pe care o aleg eu."

Fiul raspunde: "Imi pare rau, dar imi voi alege singur mireasa."
Moritz: "Bine, cum vrei, dar ma gandisem la fiica lui Bill Gates."
Fiul: "Ok atunci, raspunsul meu este da."
Moritz se duce apoi la Bill Gates si-i spune: "Am gasit un sot pentru fiica ta."
Bill Gates:" Fiica mea este prea tanara pentru a se casatori."
Moritz: "Pacat. Tanarul este vicepresedinte la World Bank."
Bill Gates: "Ok atunci, raspunsul meu este da.'
In final, Moritz se duce la presedintele World Bank si-i spune: "Cunosc un tanar pe care-l recomand ca vicepresedinte al bancii."
Presedintele: "Dar sunt deja mai multi vicepresedinti decat este necesar."
Moritz: "Da, dar acest tanar este ginerele lui Bill Gates."
Presedintele: "Ok atunci, raspunsul meu este da."
Astfel au evreii succes in afaceri.
Inainte de a vorbi... asculta
Inainte de a scrie.....gandeste
Inainte de a cheltui ...economiseste
Inainte de a critica ...asteapta
Inainte de a acuza......iarta
inainte de a fugi....incearca

4 comentarii:

  1. Bune sfaturile astea evreiesti....degeaba ii ponegreste lumea...ce-i al lor , e al lor....

    RăspundețiȘtergere
  2. Off topic:
    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/21/premiu-i-cu-coronita/

    ai un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna toata lumea a admirat flerul lor in afaceri.Cine ii ponegreste sa fie problema lor.eu personal evrei nu am cunoscut,asa ca nu stiu cum sunt ei.

    RăspundețiȘtergere