luni, 5 aprilie 2010

Hristos a inviat!

Va uram tuturor Paste fericit!
Mama iti doresc multa sanatate,liniste si macar un strop de noroc!
Ana-Maria iti doresc sa ai multa sanatate,fericire si impliniri.Luana sa creasca mare,frumoasa,sanatoasa si norocoasa!Alex sa aiba parte numai de bine si sa intalneasca numai oameni drepti si buni!Omului tau ii urez numai sanatate,impliniri si o viata lunga si fericita alaturi de voi!
Nuni iti doresc sarbatori fericite si tot ce iti propui si iti doresti sa se finalizeze pe masura dorintelor tale!
SarSgateS Paste fericit si sarbatori cu bine!
Veronica iti doresc sa ai parte de bucurii si energie pe masura ta:)!
Tasha iti urez Paste fericit,multa sanatate si sa te bucuri multa vreme de fetele tale!
Tuturor care ne treceti pragul virtual si reveniti si va ganditi la noi va doresc tot binele din lume,multa sanatate si Paste fericit!


Noi am petrecut bine pana acum cu toate ca vremea nu ne-a venit prea tare in ajutor.
In dimineata de Paste ne-am trezit,i-am incolonat pe puii mei sa se spele in ligheanul cu ou rosu si banuti ca asa e traditia.Dupa ce s-a trezit Andrei mai binisor a dat cioc cu bunicii.



I-a placut nespus de mult operatiunea si a ciocnit si cu mine si cu tati.Era foarte amuzat de spargerea oului si dupa aceea cu grija aduna bucatelele de coji cazute.
Am mancat si am iesit pe afara,unde am stat pana i-a venit ora de "cacaie"lui Andrei.L-am culcat si eu cu sosul am tulit-o un pic cu barca ca se facuse cald si demult nu m-am mai plimbat.Mi-a placut nespus plimbarica:)

Andrei a invatat de la buna sa spuna cati ani are:"Doi" si ridica toate degetelele si se chinuie sa lase doar doua dar nu prea reuseste.Deci pe puiul meu il cheama "Dei" si are doi ani:))))
Acum astept sa se trezeasca ca omul a chefuit si doarme mai mult:))))))))))))))))))

9 comentarii:

  1. Paste fericit si tie. Ce scump e shoricelul tau. Sa-ti traiasca si sa va bucurati de el. Sa va insenineze zilele.
    Paste fericit in continure

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinel , m-am emotionat , sincer ,pentru postarea ta! Multumesc frumos!
    Deiu' este o minune de copil!
    Sa le fie de bine bunilor de bine cu asa nepotel scump si voi doi , tu si sosul , profitati de sederea bunicilor!
    Sanatate multa mamei tale!
    Va imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. HRISTOS A INVIAT! VA DORESC MULTA SANATATE SI MULTE BUCURII SI MULTE IMPLINIRI!BUNICII SUNT ABSOLUT ADMIRABILI!VIATA LUNGA LE DORESC CA SA SE POATA BUCURA DE DEI SI DE VOI.VA IMBRATISEZ CU MULT DRAG!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim Ana pentru urari!Ma bucur ca am reusit sa te emotionez un pic :)
    MAMA te iubim si iti multumim pentru urari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat! Multa sanatate si numai bine! A fost mare agitatie la Cluj, cu multe plimbari si putin stat pe acasa. Va pupam si va dorim o saptamana frumoasa! :-D

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarat a inviat! Pace si bucurie tie si celor dragi!

    RăspundețiȘtergere