miercuri, 14 aprilie 2010

Intamplari...intamplatoare;:)))

Era sase si vreo 20 de minute astazi dimineata cand simt cum Andrei trece peste mine si coboara din pat."Unde pleci mai?"si el foarte hotarat imi zice "pa pa".Ii zic ca mai trebuie sa faca nani si se urca inapoi.Il pun pe perna si el striga"pupa".Il las sa ma pupe,pune capul pe perna si adoarme ca si cum nu s-a intamplat nimic:)


Vine la mine cu incaltarile:
-Catza,catza.(incalta)Il incalt.Se duce la dulap si ia caciula lui taica-su si si-o pune pe cap.Imi face cu mana.
-Unde pleci,mama?
-Patza.
-Ce cumperi de la piata?
-catof
-Si mai ce?
-tzapa(ceapa)...dengent(detergent)
-bine mai...Pa:)))
-Papa!

Se joaca pe topogan si il aud:unu,duoi,tei,patu,cici...era prima data seria de numere completa si in ordine.

Ion-Onion
Budala(porecla unui baiat)-badai...calu(Ne-am intalnit cu el cand era calare si de fiecare data cand il vede ii zice badai si imediat calu:)
motor-toi
pasarele-ieie sau pui
pui de gaina-puii au!(le-a dat sa manance la pui din palmuta,l-au ciupit si l-a durut.De aceea le adauga si un au!)

Vom pune si poze curand ca pana acum nu am avut baterii:)

8 comentarii:

  1. Hehehehe, scumpul de el! Faza cu sculatul/culcatul m-a amuzat teribil.

    Astept si poze... sper ca nu la fel de mult cum le-am asteptat pe cele cu Mariuca. O poti vedea la mine pe blog, daca ai timp si chef. Sa vezi cat a crescut.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...pai e destept ca mami si ca tati!haios tot ca ei!pai umblatul prin casa...mai cunoastem.
    Bine ca macar are cine sa faca piata,este un mare ajutor pentru casa nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Silvia cand am povestit si eu m-am amuzat de faza aceea ca dimineata eram prea nauca de cap.:)))Poze curand...Am vazut pozele cu Maria.Sunt superbe!Sunteti asa frumusele!M-am tot uitat de cand le-ai pus ca nu ma mai satur si tot mai gasesc cate ceva nou de privit.Tu ai un par tare frumos:),iar Maria este superba cu buclele acelea blonde.Am vrut sa comentez,dar nu stiu de ce nu am putut.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,mama:)Sa il vezi cand pleaca cu pantofi cu toc la patza:))))))))))))))Te pupicesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,Catrinel!Ha,ha,ha,unele cuvinte rostite mai mult sau mai putzin stalcit itzi vor veni in minte peste ani si o sa va amuzatzi teribil impreuna ca "oratorul"...Eu imi reamintesc doar de cateva dintre ele pe care fireste fiul meu refuza sa si le insuseasca cica exagerez ca unele prea par greu de indentificat: Ceausescu=ciacici,piersica=piantzatza,locomotiva=lomocotiva(pana-n clasa a III-a),(paine)proaspata=proastata,s.a.m.d - picaturi de vesele amintiri...O zi buna! Mira

    RăspundețiȘtergere
  6. Haioselul...:D Parca mi-l si imaginez cu mocuta aia de smecher vorbind cu tine in andreiasca lui...e delicios!
    Zici ca pleaca dimineata? :D
    Va pup cu drag si astept pozele , neaparat! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Scumpetea mica si dulce... Cine stie ce program incarcat avea micutul in somn?! Nici sa doarma cum trebuie nu mai poate, la cata treaba are de facut> :-D

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-adevar Ana e tare haios cand il vezi atat de serios orbind de parca discuta ca de la egal la egal:))))))))Si noi te pupam!
    Iulia are un program incarcat intr-adevar...sa il vezi cum vorbeste toata noaptea in somn,rade,se supara.Eu ma intreb cum se mai odihneste ca nici in somn nu-i linistit ca se muta tot patul.

    RăspundețiȘtergere