sâmbătă, 24 aprilie 2010

La mare viteza scriu...

...ca acum ca doarme Andrei si maine nu se stie daca voi avea timp.Sper sa fie vreme faina si sa nu am timp de blogareala,dar sa am timp berechet de plimbareala ;)
Greu ii sa tunzi iarba si cea mai muncita e limba...obicei mostenit de la mama lui :))

Freza ii de la caciula...Cand il prinde taica-su asa cu ochii ramasi intr-un loc zice ca se restarteaza sau ca buteaza:))))


Urmaresc o gaza si sunt tare concentrat de asta fac botul ala ca un cioc de rata:

Am dat jos ieri din pod tricicleta primita anul trecut ca am zis ca e deja marisor si va sta mai stabil pe ea.Atata de mult i-a placut ca dimineata cum a deschis ochii s-a dus sa se jaoce cu "cheta".Ce mai conta ca are pusii(pampersii)plini si ca e in pijamale?L-am conins cu greu sa il schimb si sa ne jucam dupa impreuna.Din pacate nu ajunge la pedale desi isi doreste ca s-a prins ca de acolo poate misca toata treaba.Insa baietul e inventiv si a gasit metoda sa se plimbe si fara ajutorul meu...Face precum cei din familia Flinstone cu masinile lor:)))
Venea sa ma calce...ce mutra face!

Doarme de ceva vreme Andreiu pentru ca inainte de somul de pranz am fost tocmai la magazin pe jos(e o distanta considerabila pana acolo);apoi am fost pana la vecina sa vedem puii si a obosit.

9 comentarii:

  1. In ultima poza e total....hahahahaaaaa...pup,pup,pup la greu....Sa aveti soare pentru joaca....la noi e innorat si ploua cand si cand...

    RăspundețiȘtergere
  2. fenomenal...asa este copilul tau.
    are niste mutrite super de simpatice.
    sa aveti vreme buna maine sa iesiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Veronica multumesc!Vreme buna din pacate nu avem asa ca ne-am plimbat putin cu masina si acum stam acasica.

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani, Catrinel! Multa sanatate si multe bucurii tie si celor dragi tie! O zi frumoasa, cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  5. mai da mare e baiatul acesta!te simt vesela si impacata si ma bucur mult!iubesc copii mari si mici si va pup pe toti tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Io vin la o zi distanta sa iti urez LA MULTI ANI! si fie ca toate visele tale sa devina realitate.Sa fi sanatoasa si iubita maxim intotdeauna si fericita cat poate sufletul tau sa cuprinda!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc din tot sufletul Ana pentru urari!Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere