miercuri, 28 aprilie 2010

Leapsa


Am primit o leapsa de la Alexandru (http://alexandrone.wordpress.com/)cu urmatoarele "conditii"
1. Copiaţi imaginea pe blogul dvs.

2. Scrieţi o listă cu zece lucruri care vă plac şi încercaţi să faceţi unul astăzi.

3. Daţi leapşa /premiul mai departe către 10 bloggeri care vă luminează ziua.
Voi face acelsi lucru pe care l-am facut cand am mai primit o leapsa asemanatoare;adica voi scrie ce imi vine acum in minte in ordinea in care mi le amintesc.
1.Sa ma joc cu Andrei
2.Sa fac lucruri handmade(nu stiu daca e o exprimare tocmai corecta:)
3.Sa ma terzesc mai de dimineata doar ca sa imi pot bea cafeaua cu sotul meu.
4.Sa am musafiri
5.Sa ma plimb oriunde,oricand
6.Sa dorm(asta imi cam lipseste)
7.Sa am casa curata si mereu sa fie ordine(cam greu avand in vedere placerea lui Andrei sa imprastie lucrurile:)))
8.Sa ingrijesc florile
9.Sa am spatiu mult...nu imi plac aglomeratiile de nici un fel
10.Sa citesc.
Nu este aceasta ordinea neaparata si maine poate voi scrie ca imi plac alte si alte lucruri,desi unele vor ramane constante si sunt sigura ca cei care ma cunosc,chiar si doar de pe blog isi vor da seama care ;)
Leapsa merge la Ana-Maria,Veronica,Tasha(cutiuta cu iluzii),daca nu au facut-o inca si la toti cei ce o vor.
Mi-am indeplinit promisiunea si am preluat leapsa mai tarzior,dar acum am avut vreme ptr ea.

3 comentarii:

  1. Mersi!Cred ca pentru fiecare din noi exista lucruri frumoase pe care sa le aprecieze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci...carevasazica... :D , azi ne lepsuim...No , multam' fain! :)
    Cat despre trebile placute tie...si mie imi plac cam tot asa...;D

    RăspundețiȘtergere