sâmbătă, 24 aprilie 2010

Noutati

De cand m-am apucat de lipit servetele nu ma mai pot opri.A intrat in mine microbul si nu imi da pace.Nu fac eu lucruri extraordinare,uimitoare,dar imi place ce fac.O cutie de servetele s-a transformat in alta cutie:)zic eu mai frumoasa decat era inainte si ii voi da o noua intrebuintare,in loc sa ajunga in cosul de gunoi.
Fata:

Spate

Laterale:

Mai multe despre aceasta tehnica si lucruri cu adevarat minunate gasiti pe http://decupajart.blogspot.com/ 

Uffff...am vrut sa pun link,dar nu imi apare cand public postarea:(((

5 comentarii:

  1. Super...faina indeletinicire...ai rabdare , nu gluma..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. brava tie ca ai rabdare. cumva te bucuri de ajutoare mici?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana am rabdare,dar nu prea multa ca altfel ar iesi si mai faine :)
    @Veronica,in nici un caz nu am ajutoare mici.Lucrez doar cand doarme el...daca ar pune mana pe adeziv,vopseluri,servetele...nici nu vreau sa imi imaginez ce ar face.Mai am rabdare sa mai creasca sa ma pot juca cu el cu treburi de astea.

    RăspundețiȘtergere
  4. a ieșit foarte bine, floricelele sunt foarte finuțe, ce șervețel ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Irina!Daca te referi la model am folosit doua:unul care avea pe el floricelele mici albastre pe fond vernil si altul care avea buchetele de flori.Sunt servetele cumparate la bucata de pe http://www.hobbydeco.ro/servetele-c-23.html?osCsid=ecb5cbe33019d82a6e9a6ca7ff7493b2

    RăspundețiȘtergere