joi, 15 aprilie 2010

Pozele promise;)

L-am imbracat si era gata de drum.Ma astepta nerabdator sa imi iau eu ce imi trebuia:

Cu masina plecam in locul lui preferat,adica in spate la vaci sa vada "muuuuu aca":

Cam bate vantul in spate asa ca i-am pus "cutua"

"mamaaaaaaaa calu":

Masina a fost repede abandonata si uitata,iar Andrei pleaca la explorat campul:

S-a inarmat in caz ca vine vreo ceva si ne papa:)Intre timp m-a impuscat bine pe mine;)


Iata motivul pentru care ne-am dus noi la grajduri in spate:



Andrei nu stia cum sa se mai catere ca sa poate ajunge la vitelus.A incercat sa ii dea sa manance un cocean si i-l tot intindea si striga:"Ai!Vino!Papa!Inca(mananca)!"


Dupa plimbare am fost si prin vecini sa vada daca e Chitzi si Onion acasa.Nu erau,dar era "tantiii".Lucra in gradina asa ca ne-am gandit sa ii dam o mana de ajutor:)A inceput cu mutatul pietrelor ca parca nu stateau bine acolo.Tanti i-a zis ca nu poate si sa lase piatra...El "Pooooot"

A intrat si prin gradina ca era multa treaba de facut si tanti singurica nu putea.Va rugam faceti abstractie de pantalonii murdari ca asa e la tara in gradina.Da?

Dam si cu sapa daca trebuie...exploatarea copilului:))))))

Phiu!E cald asa ca renuntam la caciula.I s-a facut si foame de la atata munca asa ca o gura de pamant nu strica



E tare frumos in curte la vecini,e plin de flori si e mai cald ca bate soarele toata ziua.

7 comentarii:

  1. multumesc!frumos la voi,fff frumos,frumos copil,ffff frumos,frumosi vitelusi,frumoase flori ...pupici seninuti,caldiciosi

    RăspundețiȘtergere
  2. shoricel simpatic. ptiu ce dulce e. imi aminteste de copilul anuor prieteni. la fel de nazdravan si el.

    RăspundețiȘtergere
  3. @mama,nu stiam ce sa pozez mai intai...Andrei,vitelusii...Erau atat de frumosi toti:)
    @Veronica,multumim!Uneori parca prea nazdravan;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata, sunteţi voinici, de acum, ce să mai! :)
    Tot înainte!

    Vă pupăm cu drag, Victor şi mama lui Victor

    RăspundețiȘtergere
  5. Super harnicutul nazdravan...un frumos de care eu mi-s indragostita! Il pup cu drag!
    Superba campia de acolo , frumosi vitelusii , superbe florile vecinei...ce mai?Intr-un cuvant , tot ce am vazut in pozele astea se cheama VIATA!
    Exceptional!
    Va imbratisez cu mare drag si va doresc un weekend la superlativ! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase pozele! Cata verdeata aveti acolo! Mi se face dor de Delta! Andrei e tare dragalas si foarte harnic :-D. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. @noaptebunacopii,intr-adevar e voinic:)Si noi va pupam!
    @Ana,Multumim!De asta asteptam eu cu nerabdare caldura...iarna auzi doar suierand sinistru vantul,totul e gri si urat.Acum ne-am trezit si noi la viata;ne incarcam bateriile.Te pupam si iti dorim plimbare placuta ca mai mult ca sigur plecati iar pe undeva:)
    @Iulia te asteptam la noi daca ti-i asa dor:)O zi faina!

    RăspundețiȘtergere