luni, 12 aprilie 2010

Premii

Tot de la Veronica am primit aceste premii frumoase:





Trebuie sa zic si 10 lucruri care imi plac.Spun ce imi vine acum in minte,nu neaparat cele mai importante pentru ca sunt mai mult de zece si nu cred ca aceasta e neaparat ordinea lor:
1.Sa ma joc cu Andrei
2.Sa imi beau cafeaua dimineata cu sosul
3.Sa am muuuuuuuulte flori
4.Sa fac chestii ce tin de lucru manual,pictura...
5.Apusurile
6.Sa fiu odihnita
7.Sa predau
8.Ciorba de pui a mamei
9.Curatenia
10.Oamenii comunicativi si deschisi.
Nu am atat de multi prieteni(12) si cei carora le-as fi dat premiile le-au primit asa ca daca mai este cineva care le-ar dori le ofer cu mare placere.
Stiu ca nu am indeplinit conditiile de primire a premiilor asa ca daca vreti pedepsiti-ma:)Le-am luat pentru ca eu nu refuz ceva ce imi place;)

6 comentarii:

  1. Sa le porti sanatoasa....premiile! :)
    Mieimi e dor de ciorba de pui a lu' bunica...tare dor!
    Pupicei voua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Din mancarurile bunicii mi-e dor de ciorba de fasole...mmmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur Ioana ca au ajuns si la tine...au trecut si pe la mine...te pup si te imbratisez...si astept parerea ta pe blog meu azi.

    RăspundețiȘtergere