vineri, 30 aprilie 2010

Primul tantrum

Tantrumurile sunt crizele de nervi ale copiilor ,care se petrec in jurul varstei de 2,3 ani.Andrei este un copil plin de pesonalitate si foarte incapatanat.Vrea tot ce stie ca nu are voie si protesteaza vehement cand nu i se indeplinesc dorintele.Eu,nedorindu-mi sa am un copil "dus cu capul" si fiind si eu ca si el un taur veritabil, nu cedez chiar foarte usor.In general toate treburile acestea se termina cu bine prin distragerea atentiei,insa astazi s-a intamplat inevitabilul si anume o criza in toata regula.E absolut topit dupa vecinele mele,care il duc la gaini,la vaci,la pui si care ii acorda atentie.Astazi una din ele l-a auzit in curte si l-a bagat un pic in seama,dar nu l-a luat cu ea ca de obicei,promitandu-i ca se va intoarce de la magazin si vor merge impreuna la pui.Eheiiii!!!!Andrei in momentul in care a vazut ca nu e rost de plimbare s-a pus pe plans,un plans isteric cu sughituri,tranteli,buseli,care a culminat cu spargerea unui pahar,ca de...omul era nervos.
Sunt foarte multumita ca am reusit sa imi tin calmul,chiar daca sincer imi venea sa ii dau vreo doua.L-am spalat pe fata cu apa rece,i-am vorbit calm si hotarat si i-am explicat ca vom merge la vecina cand se intoarce.I-a mai trecut un pic,dar tot plangea.Pana la urma vecina s-a intors si ne-am dus la pui asa cum am promis.Bineinteles ca Tiranicus a tacut si doar ochii rosii si sughiturile ne mai aminteau ce planset a tras.S-a jucat cu gainile,cu apa lor si usor,usor l-am pacalit sa mergem acasa sa doarma.E frant...El care se trezea dupa o ora de somn si cerea leganat,acum doarme neintors.
Si niste pozici ,asa ca sa stea maia linistita ca taurasul e bine:)

6 comentarii:

  1. Cunoastem, cunoastem... :D Welcome to the club!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) speram sa nu intam in clubul acesta.Din pacate e inevitabil.Bine ca nu sunt singura :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nuuuu....nu esti singurica....exista o gasca mare de mamici in situatia ta...heheheheheheee...Nu pot decat sa te felicit pentru felul in care ai procedat! Pup nervoshelul!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce blog frumos!...
    invatam unii de la altii, aici:
    http://zbateri.blogspot.com/2010/05/schimb-de-experienta-blogspotcom.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc!Bine ai venit!Te mai asteptam in vizita si cu comentarii:)

    RăspundețiȘtergere