luni, 26 aprilie 2010

Udarea gloxiniilor

Am primit de la soacra mea,cand a fost la noi de Paste,trei gloxinii si trei violete.

Eu pana acum m-am cam ferit de aceste flori pentru ca de fiecare data cand am avut am dat-o in bara cu ele.Le puneam prea multa apa sau de teama sa nu putrezeasca le uscam si vechea poveste cu udatul frunzelor...Lor nu trebuie sa le pui apa pe frunze si oricat ma straduiam nu reuseam sa le feresc.
Acum insa am gasit echilibrul perfect si le pun apa potrivit si am rezolvat problema cu apa care se scurgea pe frunze ,folosind sticla de la detergentul de vase.

Capacul acela imi permite sa torn apa doar la baza plantei si intr-o cantitate potrivita.
Banuiesc ca multa lume il folosea,dar pana acum nu mi-a trecut prin cap.
Pentru celelalte plante folosesc un pet de 2 litri cu dopul gaurit ca la stropitoare.
Mult succes cu plantutele voastre si sa va bucurati de ele!

6 comentarii:

  1. Oooo, ce plantute frumusele ai primit tu! Soacra ta nu se incurca, ti-a dat cadou un buchet...de ghivece! Sa pui poze cu ele inflorite, sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Voi pune pozele cu ele inflorite curand ca gloxinia am vazut ca are bobocei mici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sfatul meu este să pui apă numai în farfuriuța ghivecelor, altfel le vei pierde și pe astea. Cu pulverizatorul este și mai rău. Nici violetele, nici gloxiniile nu suportă apa în ghiveci, putrezesc tulpinile și rădăcinile înainte de a putrezi frunzele. Și să le oferi lumină, fără arșiță.
    Să-ți trăiască și să le vezi pline de flori!

    RăspundețiȘtergere
  4. Marilena multumesc pentru sfat!Acela nu pulverizeaza ci lasa apa sa curga mai greu,astfel pot controla cantitatea de apa.Mie parca nu mi se pare suficient pentru plantute sa le pun apa doar in farfurioara.Voi incerca totusi si cum spui tu sa vad cum va fi.
    Inca o data multumesc si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna noapte,Catrinel!Te-am intalnit pe aleele grAdinuca(i)cand incercam dupa multe zile sa ma "plimb" putzin pentru ca in ultima perioada am fost prinsa intr-o activitate cam epuizanta...aceea de dadaca la copii fratelui meu plecat cu treburi...As vrea totusi sa stii ca esti printre preferatele mele si oricat as lipsi din "peisaj" ma voi intoarce cu drag sa te citesc ,bucurandu-ma cand trairile tale sunt pline de bine .Noapte frumoasa!Mira

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca faci ce faci si revii.Noi te asteptam cu bratele deschise si iti simtim lipsa ori de cate ori lipsesti.O noapte linistita iti doresc si ziua de maine cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere