joi, 27 mai 2010

Am cam ramas...

...in urma cu postarile:)Maia este la noi si am profitat de lucrul asta prin somn si un pic de plimbari:))De Rusalii,daca tot nu aveam voie sa facem treaba am mers un pic la pescuit.Perioada aceasta este absolut magnifica si florile sunt in plin spectacol.

Nici nu stiam ce sa pozez mai intai ca erau foarte multe si toate foarte frumoase.

Am ajuns la locul de pescuit ...eu mi-am cautat un loc'sor de lenevit si dezlegat integrame,iar sosul un loc pentru "prins" peste.Dupa cateva cuvinte incrucisate am mai facut cate o poza.Tare mi-au placut floricelele acestea:

Dupa cateva rosioare ametite sosul a prins o regina frumoasa foc,pe care ar fi trebuit s-o pupe si sa ii dea drumul.Doar i-a dat drumul fara sarut ca m-am temut ca nu cumva sa se transforme in vreo printesa fara celulita,vergeturi si sani tari ca piatra :))))


Despre shoarec..ce sa zic?Face numai prostioare si ne testeaza tuturor limitele.E foarte incantat de venirea caldurii si profita de ea de dimineata pana seara la culcare,stand pe afara si jucandu-se.

Se da cu "baica"(barca)

Astazi dupa multe amanari m-am hotarat sa scot hainele de iarna din dulapuri si sa le bag pe cele de vara.Andrei roia in jurul meu foarte incantat de activitate si si-a gasit caciula lui preferata.Fiind foarte cald afara l-am lasat in fundul gol.A insistat foarte tare,desi curgeau apele pe noi toti sa isi puna caciula in cap si iata:

:))))))))))))Din fata este mult mai haios,dar nu suport pozele copiilor cu organele genitale la vedere,asa ca multumiti-va cu un fund rotunjor de bebe "Dei":))))))))))))))
Va pupam pe toti si a dorim o seara perfecta!

6 comentarii:

  1. s-a deschis sezonul de nudism???
    frumosi maci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahahahaaaaa....Deiule , tzuc bucutele si te musc de ele...:)))) , deci ultima poza bate la cur toti macii si toate florile puse , Catrinel...asta e sare si piperul postarii tale..Excelent! Excelent!
    Ma bucur ca sunteti bine , ca v-ati simtit bine de Rusalii , ca Andruska si-a revenit si e sanatos acum...ce mai? Sa fiti sanatosi , ca fericiti sunteti! Va pup si sa aveti weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa,simt eu ca toate merg bine iar daca la noapte voi visa campul mov-ros-verde cu sigurantza ca tu ai reusit sa-mi transferi putzin din starea tineretzii vesnice! Iar daca Andrei a scapat de somnul de dupa-masa inseamna ca-i baiat mare...seara la ce ora "pica"? Mira

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am mai zis Ana ca te asteptam sa tzuci ce rei tu :))))))) si daca musti sa nu o faci prea tare ;)Te pupam si noi si iti dorim un weekend super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mira ai visat campul?Daca nu,nu-i bai pentru ca sunt sigura ca in inima ta este destula tinerete si copilarie:)Andrei nu a scapat de somnul de dupa masa.Daca ar fi dupa el nu ar mai dormi,dar eu chiar am nevoie de pauza asta in decursul zilei.Am omis eu sa mentionez...Seara pe la noua si ceva il culc,dar cu insistente ca nu stiu cum face ca exact inainte de culcare are o energie fantastica.

    RăspundețiȘtergere