miercuri, 12 mai 2010

Bolnavior

Andrei a racit destul de tare.Are febra si o tuse in toata regula.Ce ma pastreaza optimista este faptul ca mananca bine si are chef de joaca,chiar daca este un pic ametit si somnoros.I-am administrat siropelul obisnuit si repede va trece.Cred ca aceasta e a patra raceala din viata lui si a doua care e insotita de febra,asa ca nu imi fac griji.Acum face nani linistit si in scurta vreme ma duc si io la somn.
Apropo de joaca...pentru ca nu avea voie astazi afara i-am bagat "cutzutza"(casuta) in casa si....:


Se vede ca este bolnavior micutul.
Va dorim tuturor o seara frumoasa!

9 comentarii:

  1. Are ochisorii mici. Pup shorichitzu sa treaba boala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Insanatosire grabnica , Andruska! Sa te faci bine , scumpete!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare,
    Am si eu un site de Filme Online Gratis si anume www.filme-online-gratis.com
    Daca doresti un link sau banner exchange si noi te rog sa vizitezi http://filme-online-gratis.com/blog/linkbanner-exchange/
    sau sa ma contactezi pe mess la id : filme_online_gratis
    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Veronica multumim pentru pupatura...inca ne mai luptam cu mucii si tusea:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana iti multumim!Sper sa se faca in curand bine ca innebunim amandoi inchisi in casa.Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Catrinel, multa-multa santatate shoritzicului! Sa ii treaca rapid, ca sa iesiti iar la joaca;). Astept vesti bune luni cel tarziu :).

    RăspundețiȘtergere
  7. Offff, vă dorim însănătoşire grabnică! Dacă tuşeşte şi ar febră, ai grijă să nu fie o laringită. Noi am păţit-o. Vă pupăm şi aşteptăm veşti bune!

    P.S. V-am cântat şi "Mulţi ani trăiască, mulţi ani trăiască, La mulţi ani!, dar, nu înţeleg de ce nu s-a postat comentariul. Aşa că vă mai cântăm o dată. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim mult!Si eu sper sa isi revina curand.

    RăspundețiȘtergere
  9. noaptebunacopii iti multumim mult!Mai astept sa vad cum evolueaza caci deocamdata il tratez cu nurofen si sirop de patlagina pentru copii.Multumim pentru cantare!

    RăspundețiȘtergere